PracaGrupypl.praca.dyskusjeJa tu czegoś nie rozumie › Re: Ja tu czegoś nie rozumie
  • Data: 2005-01-24 21:17:37
    Temat: Re: Ja tu czegoś nie rozumie
    Od: futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 24 Jan 2005 21:30:15 +0100, użyszkodnik "Tomek Banach"
    <t...@p...onet.pl> napisał:

    > Bo 3/4 ludzi w wieku 18 lat interesuje sie tylko imporezami i plcia
    > przeciwna a poza tym nie bardzo wie czego chce. Przynajmniej wsrod moich
    > znajomych tak bylo, na palach jednej reki moglbym policzyc osoby ktore
    > naprawde wiedzialy co je interesuje i co chcialby w zyciu robic :)

    że kurde ja w wieku 18 lat ustawiałem hobbystycznie antenki od RTV i
    jakos mnie do imprez nie ciągnęło. ja teraz buduje sieci, a co sie ze
    znajomymi stało to nie wiem bo ich wielu nie miałem, a ci których mam
    to raczej ludzie na innym poziomie, czytaj zarabiający więcej ode mnie

    > Akurat jej sie udalo ja tez mam znajoma fryzjerke (naprawde :) ) ktora
    > naprawde to lubi i tez jest dobra w tym zawodzie ale ona akurat nie ma
    > wlasnego zakladu :)

    manie własnego zakładu czy nie manie własnego zakładu to nie jest
    wyznacznyk wszystkiego od razu

    --
    futszaK
    601061867