PracaGrupypl.praca.dyskusjeJa tu czegoś nie rozumie › Re: Ja tu czegoś nie rozumie
    From: "Tomek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ja tu czegoś nie rozumie
    Date: 24 Jan 2005 20:02:52 +0100

    > Czytam posty na tej grupie, ludzie płaczą że są wyzyskiwani, ze
    > powinno byc tak a nie inaczej bo tam gdzieś indziej to jest lepiej.
    >
    > Ja tam uważam że jak pracodawca mi się nie podoba bo za mało płaci to
    > ide do innego, tak samo ja jestem potrzebny pracodawcy jak i on mi.
    >
    > Owszem, najlepiej by dla mnie było jakby mi płacił wszystkie swoje
    > pieniądze, a dla niego żebym pracował cały czas za darmo ale tak to
    > nie ma, równowaga być musi. Zdarzyło mi się juz pare potyczek o
    > finanse, pare projektów poszło na drzewo dlatego że ja nie chciałem
> [...]
    Napisałeś najprawdziwszą prawdę. Tak samo jak Ty jestes potrzebny pracodawcy tak
    samo on jest potrzebny Tobie. I pomimo tego ze nie ma ludzi niezastąpionych to
    dobrego pracownika zwalnia się na końcu. Prawdą jest również stwierdzenie że
    trzeba się uczyć. Nieustannie, do bólu. Wielu nie zdaje sobie z tego sprawy.
    Myślą że jakiś dyplom z trójami zapewni im super robote. W Polsce jest jeszcze
    przeświadczenie że na skończeniu szkół kończy się edukacja. Mam 47 lat. Jestem
    pracodawcą. Od 40 lat nieustannie się uczę. To jeśli ja mogę to robić to
    dlaczego ma tego nie robić mój pracownik. I nie jest wazne jakie ma
    wykształcenie. Ten z podstawowym też musi podnosić kwalifikacje, żeby chociazby
    szybciej zamiatał albo kopał równiejsze rowy. Tomek