PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ja sie zwolnic z pracy...

  • 1. Data: 2002-09-06 17:36:35
    Temat: Ja sie zwolnic z pracy...
    Od: "Mirelcia" <m...@i...pl>

    Pytanie moze banalne... Ale zupelnie nie wiem jak napisac zwolnienie z
    pracy... robie to pierwszy raz i nie wiem co w tym jest najwazniejsze... i w
    ogole jak to ma wygladac...
    Po drugie mam problem urlopowy... to jest moja pierwsza praca...
    przepracowalam rowno rok... wyczytalam w kodeksie ze nalezy mi sie urlopu
    jak po 6 latach bo jeszcze wlicza sie szkola... Przepracowalam rowno rok i
    sie zwalniam... Ile przysluguje mi urlopu???
    Prosze o pomoc!!!!
    Mirelcia

  • 2. Data: 2002-09-07 07:44:44
    Temat: Re: Ja sie zwolnic z pracy...
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Mirelcia" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak po 6 latach bo jeszcze wlicza sie szkola... Przepracowalam rowno rok i
    > sie zwalniam... Ile przysluguje mi urlopu???

    Z dniem xxxxxx rozwiązuję umowę o pracę zawartą pomiędzy nami w dn.xxxxxx
    Okres wypowiedzenia biegnie od dn. 01.10.2002 do 30.10.2002.

    Wszystko. Pracownik nie musi podawać uzasadnienia rozwiazania umowy o pracę,
    ale jak chcesz to mozesz jeszcze dopisać.
    Po roku pracy i szkole średniej przysługuje Ci 20 dni urlopu wypoczynkowego.
    Jeżeli nic z nich nie wykorzystałaś, to możesz wykorzystac w czasie okresu
    wypowiedzenia lub dostać ekwiwalent pieniężny z tego tutułu.

    Wiesiek

  • 3. Data: 2002-09-07 20:24:00
    Od: "Artur" <h...@n...post.pl>

    > Pytanie moze banalne... Ale zupelnie nie wiem jak napisac zwolnienie z
    > pracy... robie to pierwszy raz i nie wiem co w tym jest najwazniejsze... i
    > ogole jak to ma wygladac...
    Witam
    Dogadaj sie z pracodawca aby rozwiazal z Toba umowe za porozumieniem stron -
    po co Ci w dokumentach to ze sama zrezygnowalas?
    A co do urlopu to sie wypowiadac nie bede
    Pozdrawiam
    Artur

  • 4. Data: 2002-09-08 09:54:29
    Od: "Mirelcia" <m...@i...pl>

> [...]
    stron -
    > po co Ci w dokumentach to ze sama zrezygnowalas?
    > A co do urlopu to sie wypowiadac nie bede

    Jaka jest roznica w tym ze sie sama zwalniam a za porozumieniem stron???
    Ma to jakis wplyw na przyszlosc...
    Mirelcia

  • 5. Data: 2002-09-08 10:00:07
    Temat: Re: Jak sie zwolnic z pracy...
    Od: "Mirelcia" <m...@i...pl>

> [...]
    > Jeżeli nic z nich nie wykorzystałaś, to możesz wykorzystac w czasie okresu
    > wypowiedzenia lub dostać ekwiwalent pieniężny z tego tutułu.

    Dzieki...

    Mam jeszcze jedno pytanko... Moj szef stwierdzil ze nie interesuje go kto mi
    zmarl... a zmarl moj dziadek i nie chcial mi dac wolnego na pogrzeb... Kazal
    mi to odpracowac... Co mam z tym fantem zrobic???
    Mirelcia

  • 6. Data: 2002-09-08 10:50:59
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Mirelcia <m...@i...pl> wrote:

    > Mam jeszcze jedno pytanko... Moj szef stwierdzil ze nie interesuje go kto mi
    > zmarl... a zmarl moj dziadek i nie chcial mi dac wolnego na pogrzeb... Kazal
    > mi to odpracowac... Co mam z tym fantem zrobic???

    1. Olać
    2. Iść do sądu pracy i jednocześnie szukać innej pracy.

    --
    ___________ (R)

  • 7. Data: 2002-09-08 10:51:15
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Mirelcia <m...@i...pl> wrote:

    > Jaka jest roznica w tym ze sie sama zwalniam a za porozumieniem stron???
    > Ma to jakis wplyw na przyszlosc...

    Niewielka różnica.

    --
    ___________ (R)

  • 8. Data: 2002-09-08 12:57:30
    Od: "Mirelcia" <m...@i...pl>

    > 1. Olać
    > 2. Iść do sądu pracy i jednocześnie szukać innej pracy.

    I co mam w tym sadzie pracy powiedziec??? Tam sie cos pisze? Sorki ale
    jestem zupelnym laikiem w tych sprawach...
    mirelcia

  • 9. Data: 2002-09-08 12:58:57
    Od: "Mirelcia" <m...@i...pl>

    > Niewielka różnica.

    To dobrze bo o porozumieniu stron nie ma chyba mowy... I tak sa wsciekli ze
    sie zwalniam... Bo jak w dzisiejszych czasach pracownik moze sie sam
    zwalniac:-)
    Mirelcia

  • 10. Data: 2002-09-08 16:02:38
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Mirelcia <m...@i...pl> wrote:

    > I co mam w tym sadzie pracy powiedziec??? Tam sie cos pisze? Sorki ale
    > jestem zupelnym laikiem w tych sprawach...

    To na początek kup sobie za 5 zlotych kodeks pracy, a potem go
    przeczytaj.

    --