PracaGrupypl.praca.dyskusjeJa nie mam... › Re: Ja nie mam...
    From: "xterm" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ja nie mam...
    Date: Tue, 22 Jul 2003 10:12:41 +0200

    Jeszcze jedna historyjka, ale nie z "mojego" urzedu.

    Pewien urzednik majacy dostep do netu zaciekawiony byl jak tu sie sciaga te
    filmy i muzyczke. Kolega mu poradzil: "zainstaluj sobie Direct Connecta i
    jedziesz!".
    Gostek tak tez zrobil, tylko aby moc cos sciagnac to musisz cos udostepnic.
    On nie mial za bardzo czego, wiec udostepnil pliki bazy danych (dokladnie
    nie wiem co to bylo). Pozniej sie ludzie dziwia jak na stadionie mozna kupic
    plytke ze wszystkimi informacjami o mieszkancach jakiegos miasta... ;]
    Pozdr.