PracaGrupypl.praca.dyskusjejestem frajerem? › Re: JESTES FRAJEREM !!!!!!
    From: "Andrzej" <n...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: JESTES FRAJEREM !!!!!!
    Date: Sat, 26 Feb 2005 20:41:06 +0100

    > odchyly, powiedzmy 800 *9 = 7200. PLN za rok (9 miesiecy harowy i 3 biby).
    > Powiedzmy ze zrobisz tak jak ja. Ucze sie na dziennych a na wakacje co
    > roku jade pracowac do UK. Wtedy na zwyklej pracy w hotelu (live in gratis
    > albo ustawowe 20 L za pokoj) 50 * 22 *3 =3300 L (- 700 L na wydatki na
    > biby piwo, zwiedzanie itd w UK - to ci daje 14560 PLN na czysto w Polsce.
    > # miesiace pracy, ale tez nauki jezyka, nowej kultury i obycia w swiecie,
    > nie jest ciezko, czujesz sie dowartosciowany( w por. z polska), dobrze
    > wyglada w CV

    Heh? Ile 5k miesięcznie na czysto? Koleżanka, która perfekcyjnie zna
    angielski była tam pracy szukała, szukała, szukała... znalazła jakieś
    roznoszenie ulotek, potem na chwile odbieranie telefonów... ale prawda jest
    taka, że gdyby nie była śliczna gościu do pracy by jej nie przyjął bo sama
    mówiła że trzymał ją tylko po to by sobie z nią zagadać... i podotykać :(.
    Taka smutna prawda.
    Nie wiem jak to zrobiłeś że się dostałeś do hotelu i tak zarabiałeś... no
    chyba że to zrobił znajomy twojego znajomego znajomego znajomego :).