PracaGrupypl.praca.dyskusjeJAki okres wypowiedzenia? › Re: JAki okres wypowiedzenia?
  • Data: 2007-05-12 09:43:45
    Temat: Re: JAki okres wypowiedzenia?
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Pe.Ka nabazgrolił na ekranie:

    > Nie, zatrudnienie musi być ciągłe.

    Nie, nie musi być ciągłego zatrudnienia. Liczy się staż pracy w danym
    zakładzie. Nigdzie nie jest napisane że nieprzerwany staż pracy. Nawet jak
    między umowami są kilkuletnie przerwy, na innych stanowiskach itp. to
    sumuje się cały staż pracy u danego pracodawcy.

    Imo w tym przypadku to są jednak dwie oddzielne firmy. Więc będzie się
    liczyło oddzielnie.

    btw. właśnie przyszło mi takie pytanie. Ktoś w danej firmie ma umowę od 4
    lat, ale np. miał 2 lata urlopu bezpłatnego. W takim wypadku będzie się
    liczyły tylko 2 przepracowane lata? I okres wypowiedzenia 1 miesiąc? Czy
    niezależnie od urlopu bezpłatnego, 4 lata i okres wypowiedzenia 3 miesiące.
    Ja bym obstawiała przy tej pierwszej wersji. A jakie wasze zdanie?

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --