PracaGrupypl.praca.dyskusje › Islandia otwiera rynek pracy

  • 11. Data: 2006-04-10 10:59:58
    Temat: Re: Islandia otwiera rynek pracy
    Od: "mieszkaniec" <...@p...pl>

    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:e1d11f$t2d$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Immona" <c...@n...gmailu> napisał w wiadomości

    > Pytanie tylko, czy nowe geny reaguja z rownym entuzjazmem na miejscowa
    > ludnosc??? ;) Bo wiesz, nie ma to jak Polki:D

    Tam od stuleci kisili się we własnych genach, to ich kobiety nie mogą
    być zbyt urodziwe i do tego albinoski? :(

  • 12. Data: 2006-04-10 11:09:36
    Od: "mieszkaniec" <...@p...pl>

    Użytkownik "SenSei" <y...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ostatnio widzialem ogloszenie o naborze pracownikow do McDonaldow w
    > Islandi. Normalna stawka 10Euro za nadgodzinny 14Euro jesli dobrze
    > pamietam.

    Gdzie to widziałeś? oferta nawet dość ciekawa

  • 13. Data: 2006-04-10 12:08:14
    Od: "mieszkaniec" <...@p...pl>

    Użytkownik "mieszkaniec" <...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:e1d11f$t2d$1@news.onet.pl...

    > Tam od stuleci kisili się we własnych genach, to ich kobiety nie mogą
    > być zbyt urodziwe i do tego albinoski? :(

    Doinformowałem się trochę, znalazłem stronę ze zdjęciami abswolentów
    jakiejś szkoły na Islandii
    http://www.mr.is/~gk/mr/nemmyndirBekkir.php?fmSkolaa
    r=20056 jest nawet
    jakiś Polak hehe
    to mniej więcej daje pogląd na to, jak wyglądają dziewczyny na tej
    wyspie, jadę!! 8-)

  • 14. Data: 2006-04-10 12:16:20
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mieszkaniec" <...@p...pl> napisał w wiadomości
    <cut>

> [...]
    > jakiś Polak hehe
    > to mniej więcej daje pogląd na to, jak wyglądają dziewczyny na tej wyspie,

    Oh kaman, masakra.... ja nie jade:P

  • 15. Data: 2006-04-10 14:00:58
    Od: a...@w...pl

    mieszkaniec wrote:

    > Gdzie to widziałeś? oferta nawet dość ciekawa

    Ciekawa? Siedzenie w McD, w brudzie i oleju za kwote, ktora w
    wiekszosci i tak wydasz na przezycie? A jak sie swietnie rozwiniesz do
    tego - super punkt do CV ;). Po prostu zwala z nog :|. Jest z czego byc
    dumnym!

  • 16. Data: 2006-04-10 14:09:15
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    mieszkaniec wrote:

> [...]

    wiekszosci i tak wydasz na przezycie? A jak sie swietnie rozwiniesz do
    tego - super punkt do CV ;). Po prostu zwala z nog :|. Jest z czego byc

    Zdziwisz się ale Macdonalds w CV jest rzeczą pozytywną bo w McD uczą
    wydajności pracy-ci co zajmujją się zarządzaniem i organizacją pracy wiedzą
    o co chodzi. - ale fakt faktem że w McD pracować bym nie chciał.

  • 17. Data: 2006-04-10 14:10:13
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    > a co Ty taki przyziemny jestes? tylko zarobki i placa minimalna...
    > phehhh

    O TAAAA -a dla dobra zakładu kto zrobi ?

  • 18. Data: 2006-04-10 14:14:21
    Od: a...@w...pl

    Tomek wrote:
    > Zdziwisz się ale Macdonalds w CV jest rzeczą pozytywną bo w McD uczą
    > wydajności pracy-ci co zajmujją się zarządzaniem i organizacją pracy wiedzą
    > o co chodzi. - ale fakt faktem że w McD pracować bym nie chciał.

    Wydajnosci pracy w roli "nikogo". Przeciez na kims kto rekrutuje do
    pracy nazwijmy to "umyslowej", nie zrobi to wrazenia. Jest to
    doswiadczenie, mogace przydac sie tylko w innej, podobnej pracy i juz
    tak do "usranej smierci". A zaloze sie, ze koszty zycia w Islandii sa
    na tule wysokie, ze 10 euro/h nie pozwoli odlozyc fortuny i przywiezc
    ja do Polski. Ale, de gustibus non est disputandum, kazdy robi to co
    lubi :))). Pzdr.

  • 19. Data: 2006-04-10 20:36:08
    Od: "mieszkaniec" <...@p...pl>

    mieszkaniec wrote:

> [...]

    wiekszosci i tak wydasz na przezycie? A jak sie swietnie rozwiniesz do
    tego - super punkt do CV ;). Po prostu zwala z nog :|. Jest z czego byc

    Zawsze coś, dzięki czemu można wyjechać do Islandii, może dla Ciebie
    lepsza jest praca w przetwórni ryb, czy przy budowie jakiejś huty, gdzie
    to Polacy pracują?
    no super, walisz rybami, skrobiesz je z brudu i morskich gówien,
    patroszysz... a w drugim przypadku robisz na budowie z jakimiś robolami

  • 20. Data: 2006-04-11 11:26:02
    Od: a...@w...pl

    mieszkaniec wrote:
> [...]
    > no super, walisz rybami, skrobiesz je z brudu i morskich gówien,
    > patroszysz... a w drugim przypadku robisz na budowie z jakimiś robolami

    Jesli ktos rozwaza jedynie tego typu prace, to rzeczywiscie w McD
    lepiej niz w przetwornii. Ale ja o czym innym.... a zreszta....