PracaGrupypl.praca.dyskusje › Irlandia- jak wygląda tam socjal?

  • 1. Data: 2007-04-03 07:27:17
    Temat: Irlandia- jak wygląda tam socjal?
    Od: "Radek" <p...@o...pl>

    Czy może mi ktoś powiedfzieć jak wyglądają sprawy socjalne w Irlandii.
    Czy daja coś np. na dziecko czy coś w ten deseń?
    Będę pracował legalnie w fabryce pudełek.

  • 2. Data: 2007-04-03 07:35:42
    Temat: Re: Irlandia- jak wygląda tam socjal?
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Radek wrote:

    > Czy może mi ktoś powiedfzieć jak wyglądają sprawy socjalne w Irlandii.
    > Czy daja coś np. na dziecko czy coś w ten deseń?
    > Będę pracował legalnie w fabryce pudełek.
    > Pozdrawiam

    A kto nam tu w kraju pudełka zrobi, zastanawiałeś się kiedyś?
    Jesteś tu potrzebny a nie tam!

  • 3. Data: 2007-04-03 07:39:51
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "Radek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy może mi ktoś powiedfzieć jak wyglądają sprawy socjalne w Irlandii.
    > Czy daja coś np. na dziecko czy coś w ten deseń?
    > Będę pracował legalnie w fabryce pudełek.
    > Pozdrawiam

    Masz wyzsza kwote wolna od podatku (jak zona nie pracuje to chyba jeszcze
    wyzsza), do tego zdaje sie 1000 EUR rocznie na dziecko ale musisz je
    wyrejestrowac z naszego ZUS i jak przyjda papiery do musisz zarejestrowac w
    ichnim ZUS co moze w sumie potrwac z pol roku ale zwracaja za ten czas kase
    i finanansowo b. sie oplaca. Nie podam zadnych szczegolow bo nie mieszkam w
    ie ale chcialbym zebys wiedzial, ze takie mozliwosci sa. Mysle, ze
    szczegolow sie dowiesz na http://www.dublinek.net i
    http://www.polskidublin.com/

  • 4. Data: 2007-04-03 08:16:16
    Od: "MarkX" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Herakles" <h...@b...pl> napisał w wiadomości

    > A kto nam tu w kraju pudełka zrobi, zastanawiałeś się kiedyś?
    > Jesteś tu potrzebny a nie tam!

    Tutaj pracodawcow na niego nie stac :>

    MarkX

  • 5. Data: 2007-04-03 12:21:57
    Od: "rheed" <w...@g...net>

    http://www.eures.praca.gov.pl/?module=Default&action
    =Index&id=276&id_art=216&parent=239

  • 6. Data: 2009-03-03 08:52:01
    Od: "bromirscy123" <bromirscy1@WYTNIJ_TOo2.pl>

    na dziecko dostaniesz tysiac euro rocznie do szostego roku zycia dziecka.kiedys
    dawali kwartalnie a teraz jest co miesiac ok 90 euro.nie trzeba wyrejestrowywac
    dziecka w polsce trzeba je zarejestrowac tu i tyle ,wiem bo mam dziecko i mam
    pieniadze na nie.dostaniesz jeszcze jeden zasilek ok 160 na miesiac,,dopoki dziecko
    sie uczy,to jest na kazde dziecko w rodzinie bez wzgledu na zarobki.jesli
    zarejestrujesz dzieci automatycznie po otrzymaniu pierwszego zasilku dostajesz tez
    drugi,nie trzeba nic skladac juz.jesli tu pracujesz i masz nie za wysokie
    zarobki,mozesz starac sie o family income supplement,FIS.to jest cotygodniowy dodatek
    do pensji w zaleznosci od zarobkow.np moj maz zarabia 340 e,ja nie mam dochodow,aFIS
    wyliczyli nam na 80e.wszystkie informacje otrzymasz w kazdym socjalu i na pewno
    powiedza ci co i jak zrobic.nie ma tu takiej biurokracji jak w polsce.

  • 7. Data: 2009-03-03 15:45:05
    Od: Miroslaw Baran <b...@h...pl>

    PT Radek pisze:
    > Czy może mi ktoś powiedfzieć jak wyglądają sprawy socjalne w Irlandii.
    > Czy daja coś np. na dziecko czy coś w ten deseń?
    > Będę pracował legalnie w fabryce pudełek.

    http://www.citizensinformation.ie/categories/social-
    welfare

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    AMAZING BUT TRUE...
    There is so much sand in Northern Africa that if it were spread
    out it would completely cover the Sahara Desert.

  • 8. Data: 2009-03-04 09:47:58
    Od: "TS" <t...@w...nospam.pl>

    Po polsku, ze strony rzadowej:
    http://www.welfare.ie/EN/Publications/SW4/Documents/