PracaGrupypl.praca.dyskusje › Irlandia i Niemcy: zarobki w IT

  • 1. Data: 2004-07-21 20:14:00
    Temat: Irlandia i Niemcy: zarobki w IT
    Od: "Grzegorz" <g...@y...com>

    Witam
    Interesują mnie średnie zarobki programistów w Irlandii i w Niemczech.
    Poszukałem trochę i gdzieniegdzie spotkałem się z kwotami np. 35 000 Euro /
    rok (Dublin), 42 000 (Niemcy). Czy są to kwoty realne? Czy podaje się takie
    dane w netto? Jeśli jest to brutto, to ile z tego trzeba odliczyć na
    podatki?
    Dziękuję z góry za informacje.

    GR

  • 2. Data: 2004-07-21 21:44:52
    Temat: Re: Irlandia i Niemcy: zarobki w IT
    Od: "PshemeK" <p...@o...pl>

> [...]
    /
    > rok (Dublin), 42 000 (Niemcy). Czy są to kwoty realne?

    A dlaczegóżby nie ? 35 tys Euro rocznie to jest niecałe 3000 miesięcznie...
    całkiem realne.

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 3. Data: 2004-07-21 22:33:25
    Od: "GreG" <gslabs@_neverspam_.wp.pl>

    "PshemeK" <p...@o...pl> wrote in message

    > A dlaczegóżby nie ? 35 tys Euro rocznie to jest niecałe 3000
    miesięcznie...
    > całkiem realne.

    Kwoty oczywiscie brutto (gdzie na swiecie podaje sie netto?), a w przypadku
    Irlandii z 35.000 zostaje miesiecznie w kieszeni ok. 2200 euro, a nie 3000!

    Pozdr.
    GreG

  • 4. Data: 2004-07-22 00:14:20
    Od: "PshemeK" <p...@o...pl>

> [...]
    przypadku
    > Irlandii z 35.000 zostaje miesiecznie w kieszeni ok. 2200 euro, a nie

    W kieszeni pewnie tak..... ja podawałem brutto. Ja sie znam na podatkach jak
    świnia na fizyce kwantowej wiec netto przecież nie mogłem podać....

    :)

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 5. Data: 2004-07-22 06:11:33
    Od: "Ola L." <a...@v...pl>

    Użytkownik "PshemeK" napisał:

    35 000 Euro/rok (Dublin), 42 000 (Niemcy). Czy są to kwoty realne?

    No to marnie, jak bys sie postaral, tu bys wiecej zarobil, po zaraz do
    innego kraju
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-07-22 08:46:10
    Od: Tomek <N...@a...lublin.pl>

    Ola L. wrote:
> [...]
    >
    > 35 000 Euro/rok (Dublin), 42 000 (Niemcy). Czy są to kwoty realne?
    >

    > No to marnie, jak bys sie postaral, tu bys wiecej zarobil, po zaraz do

    Przecież to średnie. Jak się dobrze postara to zarobi powyżej średniej,
    prawda?

    Tomek

  • 7. Data: 2004-07-22 09:12:41
    Od: "Maciek" <i...@w...pl>

    > No to marnie, jak bys sie postaral, tu bys wiecej zarobil, po zaraz do
    > innego kraju

    Właśnie - zostajesz prezesem Banku i spokojnie wystukasz te marne 10000zł
    miesięcznie ...
    Nic prostszego ...

    MAciek

  • 8. Data: 2004-07-22 10:50:59
    Od: "Ola L." <a...@v...pl>

    > Właśnie - zostajesz prezesem Banku i spokojnie wystukasz te marne 10000zł
    > miesięcznie ...
    > Nic prostszego ...

    Po co zaraz prezesem, znam programistow ktorzy zarabiaja ok 5 kola na reke i
    adminow co robia 4,5, tu w Polsce. Na etacie, nie jacys wolni strzelcy, bo
    tacy zarabiaja czasem wiecej... a czasem duzo mniej :-)

  • 9. Data: 2004-07-22 18:51:32
    Od: "Grzegorz" <g...@y...com>

    5000 PLN (netto), to trochę ponad 1000 Euro, a i tak to niezła pensyjka i
    wcale nie tak łatwo osiągalna nawet jak na branżę informatyczną.

  • 10. Data: 2004-07-22 19:59:27
    Od: "new333333" <n...@p...onet.pl>

    "Grzegorz" <g...@y...com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    /
    > rok (Dublin), 42 000 (Niemcy). Czy są to kwoty realne? Czy podaje się

    Realne, podatek w Nieczech: 30% - ok. 60%
    Ok 30% jesli jestes zonaty i zona nie pracuje, ok 50% jestes zonaty i zona
    tez pracuje i jestescie w tej samej klasie podatkowej (mozecie tez wybrac
    opcje 30%-60% jesli roznica w zarobkach jest duza to sie oplaca),
    60% -jestes stanu wolnego.

    Reni