PracaGrupypl.praca.dyskusje › Służba zastępcza

  • 1. Data: 2004-07-21 21:43:06
    Temat: Służba zastępcza
    Od: "PshemeK" <p...@o...pl>

    Witam,

    Jako, że niedługo kończę studia zainteresowała mnie możliwość odbycia służby
    zastępczej, zamiast oczekiwania na wezwanie do stawienia się w jednostce X
    celem odbycia służby wojskowej.
    Czy ktoś ma jakieś doświadczenia w tym zakresie ? Pytam, bo nie uśmiecha mi
    się siedzieć pół roku z dala od rodziny, już nie mówiąc o aspektach
    finansowych (możliwość utraty pracy).

    --
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-07-21 23:37:59
    Temat: Re: Służba zastępcza
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Jeśli jesteś tegorocznym absolwentem studiów wyższych to weszła w rzycie
    ustawa przenosząca cię automatycznie do rezerwy wiec o nic nie musisz się
    martwic.
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2004/1583.htm