PracaGrupypl.praca.dyskusjeInzynierownie ????? › Re: Inzynierownie ?????
    From: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Inzynierownie ?????
    Date: Mon, 14 Nov 2005 21:42:43 +0100

    > Dedukuję że jesteś związany zawodowo z komputerami. I dlatego nie znasz
    > cen
    > obrabiarek. Dołóż do tej co napisałeś zero. A czasami trzeba jeszcze
    > dołożyć
    > taki dziwny znaczek"$". Napisz co niby robi taki informatyk. Bo może nie
    > wiem.
    > Foremki się projektuje zeby solniczkę zrobić. Bo z wirtualnej soli na
    > pomidory
    > nie nasypiesz. Z tymi porównaniami się specjalnie nie wykazałeś. Nawet nie
    > masz
> [...]

    Tak samo jak tokarke do garazu mozesz miec, za podejrzewam 200zl... tak samo
    komputer mozesz kupic za 2tys. Ale jesli mowimy o profesjonalnym serwerze to
    juz moze kosztowac tyle co dobry samochod. Oprogramowanie w wersjach
    enterprise tez jest zazwyczaj 5 cyferek. Informatyk to bardzo ogolne
    pojecie... Ale wezmy takiego programiste, system z ktorego korzystasz pisali
    progamisci, program ktorym wyslales mi odpowiedz tez ... Coz czesc
    informatykow sie specjalizuje i pracuje, czesc nie... i zgadnij ktora czesc
    jest bez pracy. Administrator moze miec pod opieka kilka serwerow firmowych,
    dzieki temu w firmie mozliwy jest obieg dokumentow w wersji elektronicznej,
    baza danych pracownikow , i jeszcze 1000x innych aplikacji. Naprawde to , ze
    szkoly daja papier byle komu to jeszcze nie powod , zeby twierdzic, ze ten
    zawod to "lipa". Mysle, ze nie kazdy lekarz wypuszczony przez akademie
    medyczna jest wybitny tak samo jak nie kazdy informatyk zna sie na rzeczy.
    Ludzie sa rozni, podobno wiekszosc ludzi w polsce przez ostatni rok nie
    przeczytala ani jednej ksiazki. W informatyce ciagle sie cos dzieje, nie
    czytasz ksiazek , gazet , zostajesz z tylu. Jesli ktos nie ma nawyku
    czytania jak moze byc dobry ? A tak z ciekawosci to interntet twoim zdaniem
    kto stworzyl ? Metalurg , tokarz , czy moze kilku fizykow , kilku
    matermakow, kilku informatykow ...

    Nie bede wypisywal specjalizacji ale podam przyklady co przypisal bym
    informatykom:
    -strony www
    - bazy danych
    - 99% komercyjnego oprogramowania robia informatycy
    - programy w ktorych ten tokaz sobie moze, zaprojektowac ( AutoCAD sie
    klania )

    mysle, ze wystarczy ;) I nie zaczynajmy klotni oto, ze nie tylko informatycy
    potrafia robic strony www ;)
    Jarod