PracaGrupypl.praca.dyskusjeInzynierownie ????? › Re: Inzynierownie ?????
  • Data: 2005-11-14 21:36:46
    Temat: Re: Inzynierownie ?????
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dedukuję że jesteś związany zawodowo z komputerami. I dlatego nie znasz cen
    > obrabiarek. Dołóż do tej co napisałeś zero. A czasami trzeba jeszcze dołożyć
    > taki dziwny znaczek"$". Napisz co niby robi taki informatyk. Bo może nie wiem.

    Nie podniecaj się tak obrabiarką za $30.000, do niektórych komputerów
    jeden zasilacz kosztuje $5.000. Cały taki komputer razem z bibliotekami
    taśm i dysków oraz oprogramowaniem może kosztować kilkanaście milionów
    złotych i dzięki pracy informatyków umożliwia np. comiesięczne
    generowanie faktur za wykonane usługi na 100.000.000 zł. Czy to się
    komuś podoba czy nie, era industrialna minęła bezpowrotnie.

    T.