PracaGrupypl.praca.dyskusjeInzynierownie ????? › Re: Inzynierownie ?????
  • Data: 2005-11-14 20:40:23
    Temat: Re: Inzynierownie ?????
    Od: RamirezHL <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek napisał(a):
    > Dedukuję że jesteś związany zawodowo z komputerami. I dlatego nie znasz cen
    > obrabiarek. Dołóż do tej co napisałeś zero. A czasami trzeba jeszcze dołożyć
    > taki dziwny znaczek"$". Napisz co niby robi taki informatyk. Bo może nie wiem.
    > Foremki się projektuje zeby solniczkę zrobić. Bo z wirtualnej soli na pomidory
    > nie nasypiesz. Z tymi porównaniami się specjalnie nie wykazałeś. Nawet nie masz
    > pojęcia ile matematyk moze mieć wspólnego z papiernictwem. Nie moja wina w tym
    > że nie ma pracy dla informatyków. Moze jej po prostu nie ma. Bo rynek jest
> [...]

    komputer ma każdy, "obrabiarkę" już nie każdy. nie będzie dużo "szkół
    kształcących metalurgów" bo nie instaluje się pieców martenowskich w
    piwnicy. wydziały nieinformatyczne na politechnikach mają relatywnie
    mało kandydatów na miejsce, i dlatego ci, którzy kończą te wydziały nie
    są najlepsi z najlepszych. a patrząc po ogłoszeniach jeszcze długo rynek
    IT się nie nasyci.