PracaGrupypl.praca.dyskusjeInzynierownie ????? › Re: Inzynierownie ?????
    From: "Tomek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Inzynierownie ?????
    Date: 14 Nov 2005 21:07:25 +0100

    > Swietnie tzn. ze jesli moj komp kosztuej 3 tys. a obrabiarka kolesia po
    > zetce 30tys. to ja jestem wart. max 3 tysiace ? Bezrobotnyc informatykow
    > jest sporo, bo kazda szkola ksztalci informatykow - cholera wie po co ???
    > Ale specjalistow nadal firmy szukaja... Poza tym po co informatyk mialby
    > projektowac jakies foremki ? A moze matematyk by sie papiernictwem zajal ? A
    > chemik... hm... moze astrologia ?
    > Jarod

    Dedukuję że jesteś związany zawodowo z komputerami. I dlatego nie znasz cen
    obrabiarek. Dołóż do tej co napisałeś zero. A czasami trzeba jeszcze dołożyć
    taki dziwny znaczek"$". Napisz co niby robi taki informatyk. Bo może nie wiem.
    Foremki się projektuje zeby solniczkę zrobić. Bo z wirtualnej soli na pomidory
    nie nasypiesz. Z tymi porównaniami się specjalnie nie wykazałeś. Nawet nie masz
    pojęcia ile matematyk moze mieć wspólnego z papiernictwem. Nie moja wina w tym
    że nie ma pracy dla informatyków. Moze jej po prostu nie ma. Bo rynek jest
    nasycony. To nie szkoły kształcą informatyków. One odpowiadają na
    zapotrzebowanie. Dużo chce być informatykami to jest dużo szkół. Ale nie będzie
    dużo szkół kształcących metalurgów. Bo to bardzo droga nauka i tylko dla
    wybranych. Tych najlepszych. Byle jaka szkołę stać na kilkanaście komputerów po
    to zeby wypuszczać bezrobotnych informatyków. Ale żadnej prywatnej nigdy nie
    będzie stać na piec martenowski. Tomek