PracaGrupypl.praca.dyskusje › Inżynier Serwisu - zarobki

  • 1. Data: 2007-04-18 18:04:06
    Temat: Inżynier Serwisu - zarobki
    Od: "mppiotr" <a...@w...onet.pl>

    Witam wszystkich,

    Mam pytanie. Ile srednio wyciąga na miesiąc Inżynier Serwisu który jeździ
    sobie od klienta do klienta i naprawia co trzeba ?
    Nie chodzi mi tu o jakąś konkretną firmę, a o zorientowanie się jak wygląda
    sytuacja w różnych dziedzinach i miastach.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-04-18 18:20:06
    Temat: Re: Inżynier Serwisu - zarobki
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    mppiotr napisał(a):

    > Mam pytanie. Ile srednio wyciąga na miesiąc Inżynier Serwisu który jeździ
    > sobie od klienta do klienta i naprawia co trzeba ?

    A co naprawia? ;P

    j.

  • 3. Data: 2007-04-18 18:31:24
    Temat: Re: In?ynier Serwisu - zarobki
    Od: PZ <p...@m...com>

    januszek wrote:
    > mppiotr napisa?(a):

    > A co naprawia? ;P
    >
    > j.

    Mysle, ze niezaleznie co by naprawial, jesli inzynier to min 3k brutto
    za jakas hydraulike prosta czy wymienianie tonerow w drukarkach.

    Mysle, ze gorna granica jest bardzo wysoko gdyz jak bedzie super specem
    to moze byc poprzez firme zwiazany umowami SLA i wtedy szybciej
    przebiera nogami niz przecietny inz. serwisu:)

    Wbrew pozorom praca moze byc ciekawa. Wydaje mi sie, ze oprocz
    umiejetnosci czysto technicznych premiowane moga byc soft skills:)

    Pozdrawiam
    PZ

  • 4. Data: 2007-04-19 20:42:32
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    mppiotr wrote:

> [...]
    > Nie chodzi mi tu o jakąś konkretną firmę, a o zorientowanie się jak wygląda
    > sytuacja w różnych dziedzinach i miastach.

    od 1 do kilkudziesieciu tysiecy, im blizej tego drugiego skrajnego
    przypadku tym mniej istotne w jakim miescie czy kraju mieszka

    sprobuj sprecyzowac co wg Ciebie robi ten inzynier

  • 5. Data: 2007-04-21 08:54:59
    Od: "mppiotr" <a...@w...onet.pl>

    Witam wszystkich,

    Sprecyzuję to co napisałem wcześniej. Ten inżynier serwisu pracuje dla firmy
    którą nazwiemy sobie X. Jeździ on według potrzeb do klientów którzy to
    użytkują sprzęt zakupiony od firmy X.
    Wykonuje on okresowe przeglądy i naprawia usterki tego właśnie sprzętu..
    Prowadzi także szkolenia z zakresu użytkowania. Nie zajmuje się natomiast
    sprzedażą, choć w razie potrzeby może służyć swą pomocą.

  • 6. Data: 2007-04-21 14:26:29
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Sat, 21 Apr 2007 10:54:59 +0200, mppiotr napisał(a):

    > Nie zajmuje się natomiast
    > sprzedażą, choć w razie potrzeby może służyć swą pomocą.

    Z twoja zdolnoscia pojmowania, to jak dostaniesz minimum, to bedzie dobrze
    --
    marcin

  • 7. Data: 2007-04-21 17:51:53
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    mppiotr wrote:

> [...]
    > Prowadzi także szkolenia z zakresu użytkowania. Nie zajmuje się natomiast
    > sprzedażą, choć w razie potrzeby może służyć swą pomocą.

    to wlasnie robi zwykle inzynier serwisu, sprecyzuj raczej czy ten sprzet
    kosztuje setki czy miliony zlotych, jakie jest terytorium dzialania
    i ile czasu spedza sie w delegaciach

  • 8. Data: 2007-04-23 11:30:12
    Od: "Alex." <a...@w...pl>

    Podsyłam link z Pracuj.pl dotyczący raportów płacowych w 2006 roku.
    Może pomoże Ci to zorientować się, jakie są mniej więcej możliwości
    finansowe na takim stanowisku.
    http://www.pracuj.pl/kariera-zarobki-raporty-placowe
    -2006.htm
    A tutaj link bezpośrednio do działu serwisowego :
    http://www.pracuj.pl/kariera-zarobki-raporty-placowe
    -2006_13616.htm#top