PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nauczyciel kontraktowy, umowa na rok i ciaza (pomocy)

  • 1. Data: 2007-04-18 10:49:00
    Temat: Nauczyciel kontraktowy, umowa na rok i ciaza (pomocy)
    Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl>

    moja zona jest nauczycielem kontraktowym podjela prace w szkole prywtnej ,
    dostala umowe na 1 rok , w tym czasie zaszla w ciaze ,umowa konczy sie w
    terminie porodu. Prosze o pomoc , czy umowa o prace wygasa wraz z terminem
    umowy ? czy nalezy sie zonie urlop macierzynski ? czy szkola prywatna mogla
    podpisac umowe tylko na rok z kontraktowym nauczycielem .

    --
    Niedzwiedz
    www.fotoblog.cba.pl

  • 2. Data: 2007-04-18 11:52:27
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Niedzwiedz porozsypywal nastepujace haczki:
    > czy szkola prywatna mogla
    > podpisac umowe tylko na rok z kontraktowym nauczycielem .
    A nauczyciel w tej szkole prywatnej zalapal sie na karte nauczyciela czy
    nie?
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-04-18 12:38:22
    Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl>

    karta nauczyciela według karty nauczyciela dotyczy ona tylko szkol
    publicznych
    wiec pewnie się nie załapała

    --
    Niedzwiedz
    www.fotoblog.cba.pl

  • 4. Data: 2007-04-18 13:19:12
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Niedzwiedz porozsypywal nastepujace haczki:
    > karta nauczyciela według karty nauczyciela dotyczy ona tylko szkol
    > publicznych
    > wiec pewnie się nie załapała
    No tez mi sie tak wydawalo. Wiec nie widze przeciwskazan do zatrudnienia
    w szkole prywatnej nauczyciela kontrkaktowego na rok czasu.
    --
    badzio

  • 5. Data: 2007-04-20 10:44:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f053g5$58u$1@inews.gazeta.pl Niedzwiedz
    <n...@g...pl> pisze:

    > według karty nauczyciela dotyczy ona tylko szkol publicznych
    Nie.

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2007-05-07 12:27:13