PracaGrupypl.praca.dyskusjeInspekcja pracy › Re: Inspekcja pracy
  • Data: 2005-06-15 12:53:27
    Temat: Re: Inspekcja pracy
    Od: Fumfol <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewnie jesteś pracodawcą.
    > Ich strona http://www.pip.gov.pl/
    > sprawdź tam w dziale informacje dla pracodawcy.
    > A jeśli jesteś pracownikiem, to w skardze nie musisz wyrazić zgody na podanie
    > swoich danych (imię nazwisko) do wiadomości pracodawcy.

    Nie jestem pracodawca. Jestem pracownikiem.
    W kontakcie z PIP zalezy mi jedynie na potwierdzeniu badz negacji moich
    watpliwosci/zarzutow do pracodawcy w formie pisemnej. Jako ze czlowiek
    ze mnie spokojny, chcialbym z taka ocena sytuacji zwrocic sie do
    pracodawcy i poprosic go grzecznie o naprostowanie spraw, ktore sa
    nieprawidlowe. A jesli nie zrobi tego, to wyegzekwowac co mi sie nalezy
    przy udziale PIP lub sadu.

    nadmienie, ze moj pracodawca lamie kodeks wielu aspektach. Niestety jest
    swiecie przekonany, ze jego interpretacja jest jedynie sluszna. Ja z
    kolei posiadam inna interpretacje jego postepowania, z tym ze nie jest
    to interpretacja formalna, czyli nie ma pod nia podpisu prawnika z
    piaczatka :)

    Pzdr