PracaGrupypl.praca.dyskusjeInspekcja pracy › Re: Inspekcja pracy
  • Data: 2005-06-16 09:12:01
    Temat: Re: Inspekcja pracy
    Od: Fumfol <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W PIP funkcjonuje jakies poradnictwo - mozna o ile sie dobrze
    > orientuje, zwrocic sie tam z prosba o interpretacje zgodnosci sytuacji

    Poradnictwo to moze i jest, ale czy ono funkcjonuje i jak, to juz mam
    watpliwosci. Kiedys roznawialem w PIP z prawnikiem i udawadnial mi przez
    godzine, ze moje roszczenia sa bezpodstawne. Jak wyslalem do nich pismo
    w tej samej sprawie - w dwa tygodnie sie uwineli z zalatwieniem moich
    spraw. Tak ze byly dwie odmienne opinie :)