PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyk w hipermarkecie

  • 1. Data: 2004-02-29 16:49:04
    Temat: Informatyk w hipermarkecie
    Od: woo-cash <w...@W...konto.pl>

    Witam.
    Na czym polega praca informatyka w hipermarkecie? Ktoś ma takie
    doświadczenia? Ilu takich informatyków pracuje w wielkopowierzniowym
    sklepie (jeden etat czy więcej)? No i ewentualne sugestie odnośnie
    wynagrodzeń mile widziane... ;-)

    Pozdrawiam,
    Woo.

    --
    = Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash = "Prawda jest jak dupa.
    = = Każdy ma swoją."

  • 2. Data: 2004-02-29 17:05:26
    Temat: Re: Informatyk w hipermarkecie
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "woo-cash" <w...@W...konto.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > doświadczenia? Ilu takich informatyków pracuje w wielkopowierzniowym
    > sklepie (jeden etat czy więcej)? No i ewentualne sugestie odnośnie

    Hehehe, na wszystkim, barcie, przyczym informatycznej roboty jest najmniej.
    Zapieprzasz na hali, robisz zestawienia cen, wklepujesz zamowienia,
    skanujesz kody, rozwieszasz wydruki idace z automatu...ale jest tez ta
    lepsza strona roboty - zaleznie od sieci hipermarketow mozesz sie dotkanc do
    jakiegos unixa lub OS-a 400, pochwalic, ze 'administrowales' jakas windziana
    siecia na 50 kompow i serwerek tudziez widziales baze danych. Jak to
    zgrabnie zestawisz na rozmowie, to wyjdzie ze i z MS, i mainframem i z
    hurtownia danych miales blizsza przyjemnosc i to w 'miedzynarodowej' firmie
    zatrudniajacej 400 pracownikow (a ze z tych 400 ok. 350 to pracownicy hali
    co do kompa sie nie dotykaja to juz szczegol:) Ale wbrew pozorom na poczatek
    jest to ok praca. Ja tak zaczynalem i do dzis nie zaluje.
    Zazwyczaj jest ok 3 - 4 pracownikow dzialu IT, raczej niezbyt szanowanych (w
    koncu tylko koszty generuja), kaska zalezna od regionu, jakies 3 lata temu w
    B-stoku mialem 950 brutto bodajze, nie wiem ile teraz, pewnie niewiele
    wiecej, ale jest szansa zdobyc doswiadczenie. Na szkolenia nie licz raczej,
    chyba zeby wewnetrzne, a i to nie z dziedziny IT, nadgodziny jak wyrobisz to
    ci zwroca w czasie wolnym, dodatkowej kaski nie dosaniesz i wbrew pozorom
    nie jest tak, ze sie dyma po godzinach - pilnuja sie co do minuty, jeszcze
    opierdziel mozesz dostac, ze za dlugo siedzisz i musza ci wolne dawac:)
    Mam nadzieje, ze w miare wyczerpujaco?
    pozdr
    /p

  • 3. Data: 2004-02-29 19:40:16
    Od: woo-cash <w...@W...konto.pl>

    clockworkoi <c...@p...onet.pl> był(a) tak miła/y i napisał(a) w
    wiadomości <c1t64q$c1$1@news.onet.pl> datowanej nie 29. lutego 2004 18:05:

> [...]
    > sie dotkanc do jakiegos unixa lub OS-a 400, pochwalic, ze
    > 'administrowales' jakas windziana siecia na 50 kompow i serwerek tudziez

    Dziękuję bardzo. Informacja była mi potrzebna głównie po to, aby się
    zorientować o co mam pytać ewentualnie na rozmowie oraz aby się
    zorientować, jak bardzo mi zalezy na tej robocie. ;-)

    Doświadczenia w tych dziedzinach o których piszesz, to akurat mam (za
    wyjątkiem OS/400). :-)

    Kasa, o której piszesz, nie szokuje... Znaczy szokuje, ale nie w tę
    pozytywną stronę... ;-))

    Pozdrawiam i dzięki piękne,
    Woo.

  • 4. Data: 2004-02-29 20:16:38
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > doświadczenia? Ilu takich informatyków pracuje w wielkopowierzniowym
    > sklepie (jeden etat czy więcej)? No i ewentualne sugestie odnośnie

    To ja ci powiem, ze zdarzalo mi sie drukowac metki i naklejac je na
    pilkach do kosza ...

    --
    Krzysiek, Krakow, bordowy Ford Escort 1.6 16V LPG

  • 5. Data: 2004-02-29 20:33:48
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > as/400 chyba raczej
    > --
    os/400 - system
    as/400 - platforma sprzetowa.
    Obecnie AS znany jest jako i-series ( w kazdej mozliwej odmianie pisowni :-)

    pozdrrrrr. Reksio

  • 6. Data: 2004-02-29 20:42:16
    Od: jelen <j...@s...org>

    On Sun, 29 Feb 2004 20:40:16 +0100, woo-cash wrote:

    > Doświadczenia w tych dziedzinach o których piszesz, to akurat mam (za
    > wyjątkiem OS/400). :-)

    as/400 chyba raczej
    --
    pozdrawiam,
    jelen

  • 7. Data: 2004-02-29 21:47:28
    Od: "andy" <a...@z...adres.pl>

    Użytkownik "jelen" <j...@s...org> napisał w wiadomości

    > as/400 chyba raczej

    OS/400 i AS/400 to różne rzeczy - tak jak Delphi/400 :-)

    Pozdrawiam,
    Andy

  • 8. Data: 2004-03-01 07:30:27
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    woo-cash; <c1t5a6$q3j$3@nemesis.news.tpi.pl> :

> [...]
    > doświadczenia? Ilu takich informatyków pracuje w wielkopowierzniowym
    > sklepie (jeden etat czy więcej)? No i ewentualne sugestie odnośnie

    Z mojej rozmowy kwalifikacyjnej [przykładowy market niemieckiej sieci
    "spożywczej"] - 3 inforów pracujących na zmiany i 0,75 etatu,
    wynagrodzenie trochę ponad 1000 zł brutto [na początek].

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 9. Data: 2004-03-01 21:12:12
    Od: woo-cash <w...@W...konto.pl>

    Dziękuję wszystkim pięknie. Okazało się, że to stanowisko to takie nie
    techniczne, tylko "managera", więc z kasą może trochę lepiej będzie. Bardzo
    się przydały informacje nt. zakresu obowiązków. Zobaczymy - coś się ma
    wykluć w ciągu tygodnia. :-)

    Big thx! :-)

    Pozdrawiam,
    Woo.

  • 10. Data: 2004-03-03 22:58:02
    Od: neco <h...@-...poprostu.net>

    Dnia 2004-02-29 21:16, Użytkownik KrzysiekPP napisał:

    > To ja ci powiem, ze zdarzalo mi sie drukowac metki i naklejac je na
    > pilkach do kosza ...

    To ja jestem lepszy :-) bo ja zostałem opierdzielony za to, że
    nie znałem się na elektryce.. kiedyś padł prąd i odmówiłem grzebania
    w 'korkach". No i dowiedziałem się, że to niedopuszczalne żeby
    informatyk nie znał się na elektryce :-)

    Co do pytań właściwych -
    informerów w hiperze jest od zera do 3-4 (ostatnio coraz mniej)
    robi się wszystko.. głównie wycierasz się pod biurkami ciągnąc...hmm..
    kabelki ;-). Zależy jak praca zorganizowana - możesz dopieprzać cały
    dzień, a możesz też siedzieć na tyłku i się nudzić.