PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk w hipermarkecie › Re: Informatyk w hipermarkecie
    From: woo-cash <w...@W...konto.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Informatyk w hipermarkecie
    Date: Sun, 29 Feb 2004 20:40:16 +0100

    clockworkoi <c...@p...onet.pl> był(a) tak miła/y i napisał(a) w
    wiadomości <c1t64q$c1$1@news.onet.pl> datowanej nie 29. lutego 2004 18:05:

    > Hehehe, na wszystkim, barcie, przyczym informatycznej roboty jest
    > najmniej. Zapieprzasz na hali, robisz zestawienia cen, wklepujesz
    > zamowienia, skanujesz kody, rozwieszasz wydruki idace z automatu...ale
    > jest tez ta lepsza strona roboty - zaleznie od sieci hipermarketow mozesz
    > sie dotkanc do jakiegos unixa lub OS-a 400, pochwalic, ze
    > 'administrowales' jakas windziana siecia na 50 kompow i serwerek tudziez
    > widziales baze danych.

    Dziękuję bardzo. Informacja była mi potrzebna głównie po to, aby się
    zorientować o co mam pytać ewentualnie na rozmowie oraz aby się
    zorientować, jak bardzo mi zalezy na tej robocie. ;-)

    Doświadczenia w tych dziedzinach o których piszesz, to akurat mam (za
    wyjątkiem OS/400). :-)

    Kasa, o której piszesz, nie szokuje... Znaczy szokuje, ale nie w tę
    pozytywną stronę... ;-))

    Pozdrawiam i dzięki piękne,
    Woo.

    --
    = Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash = "Prawda jest jak dupa.
    = = Każdy ma swoją."