PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk w duzej firmie › Re: Informatyk w duzej firmie
    From: "Paweł O." <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Informatyk w duzej firmie
    Date: Fri, 01 Oct 2004 20:54:04 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@c46-148.icpnet.pl

    > Jakie sa zarobki informatyka w firmie produkcyjnej,region Wielkopolska
    > Zadania jakie sa do wykonania - administracja siecią 140 komputerów+ 30
    > drukarek+ osprzęt sieciowy aktywny i pasywny , administracja systemu CRM
    > opartego na SQL + raporty Crystal Reports( prawa dla uzytkownikow+helpdesk)
    > , firma ma
    > siedzibe niedaleko Poznania ( woj. wielkopolskie )
    > Ile wg was powinien taki ktos zarabiac

    Zeby miec pelny obraz potrzebne by jeszcze byly dwie informacje: ile
    osob ma sie zajmowac administrowaniem ta siecia oraz jakie sa koszty
    przestoju w pracy z powodu awarii. Z tego co podales ja bym rzucil sume
    ok. 3-3,5 tys. netto.

    > Drugie pytanie cz w waszych dzialach IT sa duze rozbieznosci w
    > wynagrodzeniach. Ktos robi to samo co ja a ma 2 razy tyle

    Niestety, zdarza sie to. Moze nie ma az takiego przegiecia (dwukrotna
    roznica), ale jednak rozbieznosci sa niemale. Z drugiej strony, nie wiem
    czy to zle czy dobrze. Po prostu ktos tam zgodzil sie pracowac za sume
    A, a to ze na podobnym stanowisku ktos ma np. 1,5*A to oznacza, ze
    lepiej negocjuje. W sumie gra dla pracodawcy tez jest ryzykowna, bo jak
    zaproponuje mala stawke, na ktora nawet ktos sie zgodzi, to po pewnym
    czasie ta osoba i tak sie zorientuje, ze ma strasznie malo w porownaniu
    do wspolpracownikow. A stad juz krotka droga do poszukiwania innej,
    lepiej platnej pracy albo do wycieczki do szefa po podwyzke...

    Pawel