PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk w duzej firmie › Re: Informatyk w duzej firmie
  • Data: 2004-10-02 17:55:19
    Temat: Re: Informatyk w duzej firmie
    Od: "Przemyslaw Osmanski" <p...@N...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakie sa zarobki informatyka w firmie produkcyjnej,region Wielkopolska
    > Zadania jakie sa do wykonania - administracja siecią 140 komputerów+ 30
    > drukarek+ osprzęt sieciowy aktywny i pasywny , administracja systemu CRM
    > opartego na SQL + raporty Crystal Reports( prawa dla
    uzytkownikow+helpdesk)

    Co rozumiesz przez administracje siecia? fizyczna siec, czy moze logiczna?
    IMHO chodzi Tobe zapewno o jedno i drugie. Tak na moje oko to bedziesz
    robil conajmniej za dwoch (osoba od sprzetu, osoba od systemu i
    oprogramowania) tak wiec przy tak widocznych oszczednosciach nie wroze
    wiecej niz 1500netto

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    ---