PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyk w administracji publicznej

  • 31. Data: 2005-10-28 09:22:17
    Temat: Re: Informatyk w administracji publicznej
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "Piotr" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    news:djrim7$k8c$1@opal.futuro.pl...

    > No to dupa wołowa jesteś - trzeba było wykonawcy zapłacić minimalnie a SA
    > skasować według zwyczajowych stawek ;)

    Badz oszczedny z epitetami, gdy nie znasz sytuacji - moze to byli moi
    znajomi i przyjacielska przysluga.

    I.

  • 32. Data: 2005-10-28 20:27:13
    Od: "Tomek" <s...@n...pl>

    > Wlasnie wyczytalem ile zaplacono za wykonanie strony (zreszta niezbyt
    > popularnej chyba bo nie dotarlem do niej przez zaden baner/reklame:
    > http://www.wybory2005.pkw.gov.pl/
    > Otoz ten, przyjemny w sumie, serwis wykonano za jedyne 683 tys zl.

    A próbował ktoś wejść na podstrony przy wyborach prezydenta np wyniki

    Tomek

  • 33. Data: 2005-10-28 21:16:11
    Od: Piotr <s...@r...com>

    Maciek Sobczyk napisał(a):

    > Jak to mawiał Milo Minderbider - każdy potrafi kupić jajka na Malcie za
    > 2 centy i sprzedać za 2 centy. Dlatego on kupuje za 2 centy a sprzedaje
    > po cencie sztuka. Dlatego jest potrzebny i może dalej prowadzić swoje
    > interesy.
    >
    > I wszyscy mają udział w zyskach...

    Dobre :)
    Ale wracając do sedna wątku - ja tam nie mam sentymentów i łupię duże
    firmy, zwłaszcza zachodnie ile się tylko da. W końcu na wolnym rynku
    usługa warta jest tyle ile klient skłonny jest za nią zapłacić.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 34. Data: 2005-11-01 18:09:21
    Od: "aPI" <a...@w...pl>

    > A twoim zdaniem za ile bylo by dobrze? Za 500? Za 5000? Kto by to
    > napisal?

    cytat ze strony wykonawcy:

    Wizualizacja wyników była uzewnętrznieniem skomplikowanej infrastruktury
    teleinformatycznej, obsługiwanej przez Mikrobit i pracującej podczas wyborów
    na potrzeby wygenerowana prawie dwóch milionów stron tej witryny o łącznej
    objętości ponad 50 GB danych. Obecnie administracją strony zajmuje się
    Krajowe Biuro Wyborcze.

    Jesli to prawda, to wykonanie tej witryny nie bylo wcale tak banalnie
    proste...

    pozdrawiam
    Marcin

  • 35. Data: 2005-11-16 13:26:14
    Od: "piart" <p...@o...pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > mart <i...@p...onet.pl> napisał(a):
    [cut]
    > Więc w tym momencie jest sytuacja, że klient - wielkie i bogate miasto -
    nie
    > jest zadowolony z softwaru, bo nie spełnia oczekiwań i nie jest
    zintegrowany z
    > innymi systemami. W następnym więc kroku wielkie miasto zapewne zamówi
    > kompleksową komputeryzacją na SAPie za, powiedzmy, jeden, pięc czy
    dziesięć
    > (wstaw dowolną inną liczbę) milionów.

    Podobny przypadek, a może nawet identyczny jak opisujesz miałem w malej
    miejscowosci (populacja 50000), gdzie prezes miejskiego przedsiebiorstwa
    komunikacyjnego najpierw wyszarpal od firmy w ktorej pracowalem aplikacje
    wyceniona przeze mnie na 3500zl. Po miesiacu jej funkcjonowania nalezalo
    rozszerzyc pojemnosc serwera dokladajac dodatkowe 300zl/rok do kwoty
    podstawowej 600zl. Prezes powiedzial, ze pierdzieli taki interes, bo na
    300zl go nie stac i zerwal umowe. Pare miesiecy temu zamowil sobie produkt
    renomowanej firmy za 20000zl przy abonamencie rocznym 1000zl.