PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk (programista/projektant) - cechy pożądane › Re: Informatyk (programista/projektant) - cechy pożądane
    From: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Informatyk (programista/projektant) - cechy pożądane
    Date: Thu, 10 May 2007 08:54:41 +0200

    W pierwszej chwili miałem nie odpowiadać, ale w sumie warto żebyś o tym wiedział.
    więc, prosze, przeczytaj (pseudo-imienniku wykonawcy m.in. 12 prac)

    > żadne z powyższych nie jest brane pod uwagę, to wychodzi zawsze dopiero w
    > praniu.
    hmmm, tak? oczywiście, że są potrzebne umiejętnosci "twarde", bo bez nich wykonywanie
    odpowiedniej pracy byłoby po prostu niemożliwe.
    Ale takze jak ktoś bedzie w firmie pracowac, to będzie miał kontakt z innymi ludźmi.
    Zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz firmy (czyli z tzw klientem wewnętrznym i
    zewnętrznym). I uważasz, że jak do tej pory zespół składał się z "wytwornych osób
    cedzacych bułkę przez bibułkę" to jest nieistotne, ze kolejna osoba będzie wyrzucała
    z siebie słowa w tonie "przyziemnie konwencjonalnym" (dla wytłumaczenia - komus może
    przeszkadzac że osoba ze stolika obok co chwile ma "panienki" na ustach, bynajmniej
    nie te dobrze się prowadzące)
    A to jest jeden z tych "miękkich" elementów.
    Pójdźmy dalej - skoro firma potrzebuje programistów, to znaczy że ma dużo kontaktów z
    uzytkownikami. Czy twoim zdaniem sprawdzenie trzech ostatnich punktów z listy
    AlterEgo nie jest uzasadnione?
    Ergo, zastanów się nad tym, proszę.

    > Ja zadam Ci pytanie, czy poniższe zdanie jest prawdziwe:
    > [(p=>q)=>r]<=>(p&&r)||(~q&&r)
    > i na wstępie wiem, czy się w ogóle nadajesz(o twoim poziomie świadczy też
    > jak to rozwiążesz).

    Ale to jest jedna z umiejętnosci twardych. Owszem, nie jest to bezpośrednio
    programowanie a co najwyżej umiejętność rozwiazywania równań logicznych (na dość
    podstawowym poziomie). Sadzę, że łatwiejsze by było do sprawdzenia na pokazaniu
    modelu jakiejś bazy danych i poproszenie kandydata o zadanie odpowiedniego pytania -
    wtedy masz odpowiedź nie tylko o logiczne myślenie, ale także wykorzystanie w
    praktyce

    PS. nie potrzebujesz odpwiadać na grupie, wystarczy że sam się zastanowisz i dla
    siebie wyciągniesz wnioski
    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*