PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatyk (programista/projektant) - cechy pożądane › Re: Informatyk (programista/projektant) - cechy pożądane
  • Data: 2007-05-11 10:46:42
    Temat: Re: Informatyk (programista/projektant) - cechy pożądane
    Od: kooriyoo <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Maj, 10:24, Herakles <h...@b...pl> wrote:

    > Nie kułem, jakoś samo mi wpadło na pierwszym semestrze.

    gud 4 u. ale niektorym to 'samo wpada' juz w ogolniaku. czego to
    dowodzi? niczego.

    > To już przerobiłem w praniu, pisane kobyły przez średnio inteligentnych
    > programistów

    no jak sie zatrudnia srednio inteligentnych to sorka.
    IMHO pamietanie notacji i teorii z czasow szkolnych nie jest zadnym
    wskaznikiem inteligencji.
    inteligentny czlowiek za to jak mu dasz ksiazke to sobie to doczyta i
    zrozumie.

    > człowiek prosto po studiach, z chociażby minimalnym
    > doświadczeniem w danej techologii, jest dużo wydajniejszy niż kiepski
    > programista z takim samym doświadczeniem, ale z logiką zaliczoną ze ściągi.

    teraz mi napisz prosze jak powyzsze zdanie ma sie do tej Twojej
    ukochanej logiki.

    czlowiek po studiach z pewnym doswiadczeniem jest wydajniejszy niz
    czlowiek z takim samym doswiadczeniem z logika zaliczona ze sciagi
    (czyli pewnie tez po studiach, czyli o co chodzi?)

    chyba ze konkretnie masz na mysli to ze 'kiepski programita' jest
    gorszy od dobrego programisty co jest oczywiste wiec po co to pisac ?