PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformatycy / dorabianie / upadek etc. › Re: Informatycy / dorabianie / upadek etc.
    From: "matt" <m...@g...home.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Informatycy / dorabianie / upadek etc.
    Date: Sun, 25 Aug 2002 21:36:59 +0200

    > Hmm... Po tym, co napisałeś powyżej, to już nie wiem jakie masz poglądy...
    > Dobre zrozumiałem, że nie masz nic przeciwko fuszerkom za 200 PLN, bo
    dzięki
    > temu możesz zyskać klientów, którzy po pewnym czasie stwierdzą, że obecne
    > rozwiązanie nie jest tym, czego by oczekiwali?
    >
    > Z tego by wynikało, że jednak też uważasz, że przyzwoite systemy mają
    > przyzwoitą cenę...

    tak, chodzi mi o to ze nie ma co uszczesliwiac klientow na sile.

    jak naprawiasz samochod tez masz wybor miedzy cenami np. 400-2500 za podobna
    naprawe i nie ma w tym nic dziwnego.
    najtanszy bedzie pan miecio ktory w stodole rozkreci ci auto kluczem
    francuskim - nic w tym dziwnego, nie musisz nawet tego sprawdzac, z gory
    wiadomo ze tak bedzie.

    zleceniodwcy mimo ze nie maja pojecia o tworzeniu oprogramowania kojarza tak
    samo i jesli chca produkt za 200 to placa i dostaja.

    matt