PracaGrupypl.praca.dyskusje › Incom SA Wrocław

  • 1. Data: 2006-09-06 18:22:51
    Temat: Incom SA Wrocław
    Od: "Elite" <g...@C...fm>

    Witam,

    mam pytanie odnośnie firmy Incom SA, która funkcjonuje we Wrocławiu.
    Czy ktoś z Was pracował w niej bądź pracuje?
    Jeśli tak to jakie macie doświadczenia, chodzi mi głównie o atmosferę jaka
    panuje w firmie, szczególnie w dziale handlowym.

    Słyszałam niezbyt pochlebne opinie ale z działu Windykacji i zastanawiam
    się, czy to tyczy się całej firmy.

    Z góry bardzo dziękuję

    Elite

  • 2. Data: 2006-09-07 06:59:42
    Temat: Re: Incom SA Wrocław
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Kilkukrotnie byłem klientem tej firmy (w relacji B2B) i byłem zawsze
    zadowolony. Był czas że mieli niektóre elementy sprzetowe (procesory,
    pamięci, płyty główne) taniej i bardziej dostępne niż takie sieci jak Pronox
    czy Action. Obsługa była zawsze miła i kompetentna.
    Jak jest teraz i jak to wygłada(ło) od środka - nie wiem.
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2006-09-07 16:04:14
    Od: "Demski Sebastian" <s...@w...pl>

> [...]
    > Jeśli tak to jakie macie doświadczenia, chodzi mi głównie o atmosferę jaka
    > panuje w firmie, szczególnie w dziale handlowym.

    siema. nie wiem jak klimat ale pewnie szybko się zmienia tak samo jak
    pracownicy. Na pracujących tam tam ok 40 hadnlowców po 10 miesiącach ostało
    się 5, którzy są starsi stażem niż mój brat który tam pracuje. jeszcze kilka
    wytrzyma i będzie najdłuższy :) domyśl się dlaczego ludzie stamtą uciekają
    (mała podpowiedź: nie z powodu klimatu)

    Pozdro. Seba

  • 4. Data: 2006-09-08 05:33:19
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

> [...]
    kilka
    > wytrzyma i będzie najdłuższy :) domyśl się dlaczego ludzie stamtą uciekają

    A jaka kasa ?? Bo też widziałem ogłoszenie ...