PracaGrupypl.praca.dyskusjeIncom SA Wrocław › Re: Incom SA Wrocław
    From: "Demski Sebastian" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Incom SA Wrocław
    Date: Thu, 7 Sep 2006 18:04:14 +0200

    > mam pytanie odnośnie firmy Incom SA, która funkcjonuje we Wrocławiu.
    > Czy ktoś z Was pracował w niej bądź pracuje?
    > Jeśli tak to jakie macie doświadczenia, chodzi mi głównie o atmosferę jaka
    > panuje w firmie, szczególnie w dziale handlowym.

    siema. nie wiem jak klimat ale pewnie szybko się zmienia tak samo jak
    pracownicy. Na pracujących tam tam ok 40 hadnlowców po 10 miesiącach ostało
    się 5, którzy są starsi stażem niż mój brat który tam pracuje. jeszcze kilka
    wytrzyma i będzie najdłuższy :) domyśl się dlaczego ludzie stamtą uciekają
    (mała podpowiedź: nie z powodu klimatu)

    Pozdro. Seba