PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ilośc kandydatów na 1 miejsce

  • 11. Data: 2008-04-08 11:59:11
    Temat: Re: Ilośc kandydatów na 1 miejsce
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Jak kobieta chce mieć dzieci to ma do tego prawo.

    Jak najbardziej. Zabronić kobiecie mieć dziecko, to zbrodnia i tutaj się z Tobą
    zgadzam.

    > A kto będzie na ciebie pracował jak się zestarzejesz i będziesz starym
    > zrzędzącym dziadem nikomu niepotrzebnym?

    Tutaj Twoje rozumowanie przegrywa z rachunkiem ekonomicznym. Ktoś kiedyś
    obliczył, że wychowanie dziecka od urodzenia do opuszczenia domu kosztuje ok.
    200 tys. zł. Przy dwójce dzieci można już żyć z odsetek. Nie mówiąc już o
    gigantycznej pracy włożonej w wychowanie. Sam wychodze z założenie, że jeśli
    ktoś chce, to nie wolno zabraniać, jeśli nie chce, to nie wolno zmuszać.

    --
    Lukasz

  • 12. Data: 2008-04-08 12:24:16
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Tomek Renik" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    o.pl...

    > Taki pracownik "bez wykształcenia" na pewno dłużej posiedzi u pracodawcy,

    Taki pracownik bez wykształcenia ma bardzo często swój - lepszy lub gorszy -
    warsztat, dość długą praktykę i przy obecnym bolesnym braku fachowców może
    mieć w d.. pracodawcę :) Oczywiście może też nie mieć ani wykształcenia ani
    umiejętności ani chęci i wtedy z jego "taniości" nie będzie żadnego pożytku

    e.

  • 13. Data: 2008-04-08 14:26:24
    Od: "lukasz" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@z...pl>
    napisał w wiadomości news:ftf22v$62h$1@achot.icm.edu.pl...
    > http://www.infopraca.pl/pl/praca/Pracownik-Administr
    acyjny/Warszawa/172050

    > Ilość zgłoszonych kandydatur: 2024
    >
    > czy to lipa ?
    > podobno pracodawcy mają problem ze znalezieniem pracowników ...

    Na TVNie tak mówili czy na onecie czytałeś ?? A podawali ile ci pracodawcy
    oferuja na ręke ??

  • 14. Data: 2008-04-08 17:16:35
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Tue, 8 Apr 2008 08:07:19 +0200, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    napisał(a):

> [...]
    >
    > Ilość zgłoszonych kandydatur: 2024
    >
    > czy to lipa ?
    > podobno pracodawcy mają problem ze znalezieniem pracowników ...

    maja, juz nie wymagaja doktoratu do pracy biurowej, dzis wystarcza 3 jezyki
    i C++;)

  • 15. Data: 2008-04-08 18:56:57
    Temat: Re: [OT] Ilośc kandydatów na 1 miejsce
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 8 Apr 2008 08:07:19 +0200, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):

    > http://www.infopraca.pl/pl/praca/Pracownik-Administr
    acyjny/Warszawa/172050

    Ten portal infopraca jest dziwny jakiś, albo nie wiem :]

    Zarejestrowałem się tam, bo kilka ofert mnie interesowało, a system działa
    tak, że nie mam żadnego maila ani nic tylko mam sobie CV na stronie zrobić
    i je podpinać do interesujących ogłoszeń...

    I niby fajnie, tylko czemu ja od 3 dni nie mogę tego CV zrobić? Co chwilę
    dostaję komunikaty o tymczasowo niedostępnych serwerach, a część elementów
    na stronie nie działa (np. usuń CV). Po paru próbach wyczerpałem limit CV,
    żadne nie jest uzupełnione (choć system twierdzi że tak) i żadnego nie mogę
    usunąć.

    Cholera ta strona się nie lubi z Operą czy jak?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 16. Data: 2008-04-09 07:16:13
    Od: Tomek <...@...z>

    Kapsel pisze:

> [...]
    > żadne nie jest uzupełnione (choć system twierdzi że tak) i żadnego nie mogę
    Chyba mają problem ze znalezieniem kandydata na stanowisko administratora. ;)

  • 17. Data: 2008-04-09 09:11:15
    Od: "kura" <k...@k...com>

    Użytkownik "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał w wiadomości

> [...]
    > że jeśli ktoś chce, to nie wolno zabraniać, jeśli nie chce, to nie wolno

    Tez mi rachunek ekonomiczny, zapominasz o podstawowym czynniku - inflacji. Z
    odsetek mozesz zyc jesli masz naprawde bardzo duzo pieniedzy, w przeciwnym
    razie predzej czy pozniej inflacja zezre oszczednosci. Druga sprawa,
    pieniadz sam w sobie nie posiada zadnej wartosci, gdyby wszyscy przestali
    sie rozmnazac i na swiecie pozostaliby tylko emeryci, jak sadzisz, ile wtedy
    warte bylyby Twoje oszczednosci?

    --
    rw

  • 18. Data: 2008-04-09 09:35:00
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > gdyby wszyscy przestali sie rozmnazac i na swiecie pozostaliby tylko emeryci,
    > jak sadzisz, ile wtedy warte bylyby Twoje oszczednosci?

    Ależ ja nikomu nie zabraniam się rozmnażać. Stwierdzam tylko, że niektórzy (tak,
    jak ja) nie mają na to ani ochoty, ani czasu, ani pieniędzy. I w kontekście
    PRACY takie osobniki powinny (i są) wyżej cenione przez pracodawców. I tak się
    właśnie dzieje. Mało kto chce zatrudniać potencjalną matkę i prawidłowo uważa
    się, że pracownik uwikłany w obowiązki mazierzyńskie może być tylko gorszy lub
    co najwyżej równy takiemu, który w takie obowiązki uwikłany nie jest.

    A przez niektórych jest to odbierane jako niesprawiedliwość i dyskryminacja.
    Albo się chce mieć dzieci, albo dobrą pracę. A niektórzy chcą mieć ciastko i
    zjeść ciastko.

    --
    Lukasz

  • 19. Data: 2008-04-09 13:44:58
    Od: "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

> [...]
    >
    > A przez niektórych jest to odbierane jako niesprawiedliwość i
    > dyskryminacja. Albo się chce mieć dzieci, albo dobrą pracę. A niektórzy

    I tu się mylisz. Osoby posiadające dzieci są mniej skłonne do zmiany pracy -
    nie mogą sobie pozwolić na powiedzenie: sorry, ale dzisiaj nie będzie tego i
    tego. Znam pracodawców, dla których informacja o posiadanych dzieciach jest
    sporym plusem.
    Jestem ciekawy też na jakiej podstawie twierdzisz, że osoby posiadające
    dziecko są gorszymi pracownikami (i ew. mogą być co najwyżej równe)? Jakieś
    badania? Czy tylko tak sobie piszesz...

    B.Z.

  • 20. Data: 2008-04-09 15:26:14
    Od: "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > Any User np. ;)

    Napisałem pracodawców, a nie nawiedzonych kierowników ;-).

    B.Z.