PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zażądać?

  • 1. Data: 2004-01-31 12:42:40
    Temat: Ile zażądać?
    Od: "tomek" <t...@o...pl>

    Witam!

    W przyszłym tygodniu idę na rozmowę kwalifikacyjną i w związku z tym mam
    pytanko do Szanownych Grupowiczów. Jakiej pensji mogę zażądać do pracodawcy?
    Jest to stanowisko programisty w Warszawie, ja jestem raczej mało doświadczonym
    studentem. Ile zażądać pensji, lub ewentualnie jaką podać stawkę godzinową?
    Naprawdę nie mam pojęcia jak kształtują się płace i co powiedzieć, żeby nie
    przesadzić, ale żeby też nie sprzedaż się zbyt tanio. Tylko nie piszcie, żebym
    podał tyle ile jestem wart etc. Wielkie dzięki za sensowne odpowiedzi

    pozdrawiam,
    tomek

  • 2. Data: 2004-01-31 13:58:36
    Temat: Re: Ile zażądać?
    Od: "Piotr S." <azazel69[USUN TO]@wp.pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    żebym
    > podał tyle ile jestem wart etc. Wielkie dzięki za sensowne odpowiedzi

    2000-2500 brutto ? Ty sam powinienes sie umiec wycenic , jak dobrym jestes
    programista .

    Piotrek ; GG# 3501692
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

  • 3. Data: 2004-01-31 14:02:42
    Od: "Robert W." <d...@o...pl>

    sob 31. stycznia 2004 13:42, tomek zechciał podzielić sie na
    pl.praca.dyskusje, swoimi przemyśleniami:

    > Jest to stanowisko programisty w Warszawie, ja jestem raczej mało
    > doświadczonym studentem.

    Po tym co napisałeś jestem zdziwiony że wogule zaproszono cię na rozmowę.
    --
    Pozdrawiam.
    Robert W.

  • 4. Data: 2004-01-31 16:07:59
    Od: "TJ" <N...@p...onet.pl>

    > Po tym co napisałeś jestem zdziwiony że wogule zaproszono cię na rozmowę.
    > --
    > Pozdrawiam.
    > Robert W.

    a ja powątpiewam, że skończyłeś coś więcej niż podstawówkę, skoro robisz
    takie błędy ortograficzne i językowe. Daj chłopakowi spokój.

    ST

  • 5. Data: 2004-01-31 16:34:20
    Od: "xfenit" <o...@b...pl>

    Robert W.:

    > Po tym co napisałeś jestem zdziwiony że wogule zaproszono cię na rozmowę.

    a co zaklulo w serce?

    to takie polskie...

    --
    xfenit

  • 6. Data: 2004-01-31 19:17:47
    Od: "Robert W." <d...@o...pl>

    sob 31. stycznia 2004 17:34, xfenit zechciał podzielić sie na

    Ty popraw sobie delimiter.
    --
    Pozdrawiam.
    Robert W.

  • 7. Data: 2004-01-31 19:21:03
    Od: "Robert W." <d...@o...pl>

    sob 31. stycznia 2004 17:07, TJ zechciał podzielić sie na pl.praca.dyskusje,
    swoimi przemyśleniami:

    > a ja powątpiewam, że skończyłeś coś więcej niż podstawówkę, skoro robisz
    > takie błędy ortograficzne i językowe. Daj chłopakowi spokój.

    Mi wytykasz błędy, a sam popełniasz podstawowy błąd przy rozpoczynaniu
    zdania.
    --
    Pozdrawiam.
    Robert W.

  • 8. Data: 2004-01-31 21:21:29
    Od: "xfenit" <o...@b...pl>

    Robert W.:

    > Ty popraw sobie delimiter.

    lol "a tobie smerdzi z buzi" lol

    --
    xfenit

  • 9. Data: 2004-02-02 09:13:25
    Od: "modina" <m...@m...and.pl>

    > Mi wytykasz błędy, a sam popełniasz podstawowy błąd przy
    rozpoczynaniu
    > zdania.
    > --

    Jest to forma kontynuacji Twojego zdania. Często spotykana i jak najbardziej
    poprawna, może za wyjątkiem małej litery.
    Za to z pewnością nie rozpoczyna się zdania od "Mi". Jedyną poprawną formą
    na początku zdania jest "Mnie".
    Przychylam się zatem do wniosku TJ vel ST.

    Tomek