PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zarabiaja programisci ? › Re: Ile zarabiaja programisci ?
  • Data: 2006-07-12 20:49:40
    Temat: Re: Ile zarabiaja programisci ?
    Od: "Piotr Chmielewski" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jerry" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:e93a90$dpi$1@news.interia.pl...

    > I w tym momencie dziękujesz panu i idziesz do banku obok. Szybko się
    > poddajesz i wyciągasz wnioski.
    A ja nie napisalem, ze sie latwo poddaje, tylko, ze piekne
    warunki "marketingowe" moga sie okazac potem wcale
    nie takie atrakcyjne. Ofert kredytow na rynku jest od cholery,
    wiec opisany przypadek zdenerwowal mnie raczej pod
    katem czasu straconego na dojazd i rozmowe.

    > Gdy ja z żoną starałem się o kredyt były banki, które max chciały nam dać
    > 120 tys, a wystarczyło trochę pochodzić i dostaliśmy kredyt na 200 tys.
    > Warunki jakimi wtedy dysponowaliśmy były żałosne - żona: umowa

    Wiadomo-niektorzy liczyli zdolnosc przyjmujac zawsze kredyt
    w zlotowkach, stad tak duze rozbieznosci. Umowy na zlecenie
    czy dzielo sa widziane niechetnie, ale jesli zatrudnienie trwa
    juz ponad rok, to wiekszosc bankow faktycznie je akceptuje.
    Generalnie najbardziej sie oplaca trafic w jakims banku na
    ciekawa promocje - niezle sa o nich poinformowani doradcy
    typu Open Finance i szukajac kredytu warto sprawdzic u nich
    co jakis czas swoje mozliwosci.

    Pzdr
    Piotr