PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zarabiaja programisci ? › [OT]Re: Ile zarabiaja programisci ?
  • Data: 2006-07-12 19:13:35
    Temat: [OT]Re: Ile zarabiaja programisci ?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Obie zostały wyprodukowane w tej samej firmie, ale jedna ma napis TESCO
    > :)

    Puszki z kukurydzą to akurat może nie jest najlepszy przykład różnicy
    między hipermarketem a niehipermarketem, ale np. takie mięso.

    Mięso/wędlina kupowana w hipermarketach (tesco,real,leclerc) ślicznie
    zielenieje maksymalnie po 2 dniach leżenia w lodówce, mniej więcej co
    trzeci zakup mam większe lub mniejsze kłopoty z przewodem pokarmowym.

    Wędliną i mięsem kupowanymi w mniejszych sklepach zatrułem się raz w życiu.

    p. m.