PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zarabiaja programisci ? › Re: Ile zarabiaja programisci ?
  • Data: 2006-07-13 07:13:18
    Temat: Re: Ile zarabiaja programisci ?
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    DooMiniK wrote:
    > Tomasz Kaczanowski zapodal(a):

    > Jaka jest róznica miedzy puszka kukurydzy z supermarketu a puszka
    > kukurydzy.... hmmm... no wlasnie... Skad ? ;)

    No jak tylko kukurydze z puszek jesz... Ja myslalem o miesie marki
    mieso, o chlebie wypiekanym jak bulki (przez co nastepnego dnia nie
    nadaje sie do jedzenia), owoce, ktore ladnie wygladaja jedynie w
    sklepie, dzieki odpowiedniemu oswietleniu itp... Puszke, kawe, cherbate
    mozna kupic wszedzie, ale przypadkowo w sklepie pod blokiem mam tych kaw
    wiekszy wybor niz w hipermarkecie nieopodal a co ciekawsze jest tansza
    niz w hipermarkecie (nawet w promocji) Ciekawe nie?

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl