PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia w Polsce programista?

  • 1. Data: 2007-11-26 07:05:00
    Temat: Ile zarabia w Polsce programista?
    Od: "MPA" <m...@n...pl>

    Czesc,

    Przez wiele lat bylem poza polskim rynkiem, ale obecnie mam juz tego dosc i
    chcialbym czegos poszukac w okolicach Warszawy lub Krakowa. Ile powinienem
    zazadac jako programista z wieloletnim doswiadczeniem? Interesuje mnie
    wprawdzie o wiele bardziej sama praca niz pieniadze, ale zadajac za duzo lub
    za malo moge sie zblaznic i zdyskwalifikowac.

    Dzieki

    Miroslaw

  • 2. Data: 2007-11-26 08:31:34
    Temat: Re: Ile zarabia w Polsce programista?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 26 Nov 2007 08:05:00 +0100, MPA napisał(a):

    > oza polskim rynkiem, ale obecnie mam juz tego dosc i
    > chcialbym czegos poszu

    Zależy w jakich językach programujesz. Bo np. takie PHP jest bardziej
    powszechne niż assembler ;P

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2007-11-26 08:44:03
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 26 Lis, 08:05, "MPA" <m...@n...pl> wrote:
> [...]
    > wprawdzie o wiele bardziej sama praca niz pieniadze, ale zadajac za duzo lub
    > za malo moge sie zblaznic i zdyskwalifikowac.

    Zadaj precyzyjne pytanie, to masz szanse na sensowna odpowiedz:

    1. technologia
    2. doswiadczenie
    3. branza
    4. lokalizacja (Warszawa, Krakow czy okolice)

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 4. Data: 2007-11-26 10:14:47
    Od: Darek <c...@s...pl>

    MPA pisze:
> [...]
    > wprawdzie o wiele bardziej sama praca niz pieniadze, ale zadajac za duzo lub
    > za malo moge sie zblaznic i zdyskwalifikowac.

    http://praca.gazeta.pl/gazetapraca/2,79052,,,,858827
    47,P_WYNAGRODZENIA.html

    Darek
    http://pl.cpp.wikia.com/

  • 5. Data: 2007-11-26 10:23:14
    Od: Darek <c...@s...pl>

    Darek pisze:

    > http://praca.gazeta.pl/gazetapraca/2,79052,,,,858827
    47,P_WYNAGRODZENIA.html

    No i jeszcze moze takie cos(niestety z 2006 roku):

    http://www.pracuj.pl/kariera-zarobki-raporty-placowe
    -2006_14288.htm#top

    Darek
    http://pl.cpp.wikia.com/

  • 6. Data: 2007-11-26 11:14:09
    Od: "MPA" <m...@n...pl>

    > Zadaj precyzyjne pytanie, to masz szanse na sensowna odpowiedz:
    >
    > 1. technologia
    > 2. doswiadczenie
    > 3. branza
    > 4. lokalizacja (Warszawa, Krakow czy okolice)

    Robilem np. w C, C++ i Visual Basic (w Silicon Valley), ale przez ostatnie
    ponad 5 lat w PowerBuilder w Niemczech i chcialbym sie tego trzymac. Byly to
    duze projekty dla niemieckich instytucji rzadowych i wielkich firm. Obecnie
    chce pracowac zdalnie (w czym mam doswiadczenie), ale tak abym w ciagu paru
    godzin mogl w razie potrzeby dojechac do biura. W moim zasiegu jest zarowno
    Warszawa jak tez Krakow i okolice.

    Miroslaw

  • 7. Data: 2007-11-26 11:21:47
    Od: "MPA" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zależy w jakich językach programujesz. Bo np. takie PHP jest bardziej
    > powszechne niż assembler ;P

    Generalnie mysle ze raczej trzeba unikac tego co zbyt powszechne. Np. przez
    to ze znalem PowerBuilder zaproszono mnie ponad 6 lat temu na rozmowe
    kwalifikacyjna az do Hamburga i dostalem posade. Gdyby to byl np. Visual
    Basic czy C++ to z pewnoscia nie bylo by klopotu by znalezc kogos w Hamburgu
    i nikt by sobie nie zawracal glowy jakims Polakiem.

    Miroslaw

  • 8. Data: 2007-11-26 12:56:11
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    MPA wrote:

> [...]
    > ciagu paru godzin mogl w razie potrzeby dojechac do biura. W moim zasiegu
    > jest zarowno Warszawa jak tez Krakow i okolice.

    OOO! Kolega jest chyba z Włoszczowej.

    A a propo zarobków, 8-25k brutto moim zdaniem, wysokość zależy od tego jak
    się cenisz, jak jesteś wydajny etc.
    Twój problem może polegać na tym, że z takim bagażem doświadczeń powinieneś
    zajmować raczej kierownicze stanowisko i zarządzać projektami, aniżeli je
    samodzielnie pisać. Wtedy oczywiście inny przedział zarobków.

  • 9. Data: 2007-11-26 15:05:17
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    Herakles pisze:

> [...]
    > zajmować raczej kierownicze stanowisko i zarządzać projektami, aniżeli je
    > samodzielnie pisać. Wtedy oczywiście inny przedział zarobków.

    Skąd taki pomysł, żeby dobry inżynier zostawał, w imię "awansu",
    kiepskim kierownikiem?

    Stach

  • 10. Data: 2007-11-26 15:20:36
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fienbf$ra0$1@node1.news.atman.pl, *Krzysztof Stachlewski* wrote:

    > Skąd taki pomysł, żeby dobry inżynier zostawał, w imię "awansu",
    > kiepskim kierownikiem?

    http://www.chrabja.art.pl/element3.html

    poszukaj hasla "NIEKOMPETENCJA POTENCJALNA"

    Bardzo madry tekst ;-)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."