PracaGrupypl.praca.dyskusje › windows xp czy vista?

  • 1. Data: 2007-11-25 09:47:13
    Temat: windows xp czy vista?
    Od: "daniel" <d...@i...eu>

    jak dla mnie xp vista nie jest jeszcze dostosowana prak sterownikow itp
    zostala za wczesnie wypuszczona

  • 2. Data: 2007-11-27 14:18:14
    Temat: Re: windows xp czy vista?
    Od: "tumek" <t...@t...pl>

    Użytkownik "daniel" <d...@i...eu> napisał w wiadomości
    > jak dla mnie xp vista nie jest jeszcze dostosowana prak sterownikow itp
    > zostala za wczesnie wypuszczona
    momencik
    d...@i...eu
    d...@i...eu
    d...@i...eu
    d...@i...eu
    d...@i...eu
    d...@i...eu
    d...@i...eu
    d...@i...eu
    d...@i...eu
    d...@i...eu
    d...@i...eu
    d...@i...eu

    dobra , no dla mnie xp linux tez troszeczke za wczesnie wyszedl - normalnie
    prak sterownikow. Slyszalem ze w odroznieniu do xp visty wystarczy napisac
    tu maila
    d...@i...eu
    d...@i...eu
    i sterowniki zostana zwrotnie odeslane.

    xp tumek
    pozdrawia
    xp daniela /zapewne przyszlego brogramiste/

  • 3. Data: 2007-11-27 15:49:01
    Od: "Depesz" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tumek" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "daniel" <d...@i...eu> napisał w wiadomości
    > momencik

    Myslisz ze jestes dowcipny?
    Gosc mogl pomylic grupy a Ty zamiast to zignorowac podajesz jego adres zeby
    mu spamboty zapchaly skrzynke.
    Pomysl glowa na drugi raz..

  • 4. Data: 2007-11-27 17:06:56
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 27 Lis, 16:49, "Depesz" <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Myslisz ze jestes dowcipny?
    > Gosc mogl pomylic grupy a Ty zamiast to zignorowac podajesz jego adres zeby
    > mu spamboty zapchaly skrzynke.
    > Pomysl glowa na drugi raz..

    sprawdz sobie inne watki zainicjowane przez watkoczynce. W
    szczegolnosci: "pl.kto chce w ryj ? zapraszam".

    --

    Pozdrawiam,

    glos