PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia programista na Slasku

  • 21. Data: 2006-09-06 14:48:40
    Temat: Re: Ile zarabia programista na Slasku
    Od: tek <t...@s...yy>

    p...@a...pl wrote:
> [...]
    > studenci swieżo po praktykach zarabiają 1800zł brutto tworząc aplikacje w Javie
    > to (wiem to oczywiscie z drugiej reki i podkreslam ,ze jedynie slyszalem)
    > Comarch, nazywany przez niektorych "informatyczną biedronką".

    > Mam kilku znajomych tworzących w php i z ich relacji wiem ,że na podobncyh
    > stanowiskach więcej jednak zarabiają programisci javy(oczywiscie jesli porownac
    > programiste php pracującego w wawie z programistą Javy pracującym w ustrzykach
    > dolnych
    > mozesz dojść do innego wniosku :), to tez nalezy wziąsc pod uwage).

    masz racje , zgadzam sie z tym ze programisci piszacy w javie generalnie
    zarabiaja duzo wiecej niz w php. jednak daleki jestem od stwierdzen ze
    kto pisze w php nie jest programista, uwazam ze jak najbardziej jest.

    mialem na mysli firme z grupy Prokom na litere "S" ;)

  • 22. Data: 2006-09-06 15:11:19
    Od: herakles <h...@b...pl>

    Bronek Kozicki wrote:

    > niech to posłuży za odpowiedź dla tych, którzy webmastera mylą z
    > programistą

    Hie hie Hie!
    Dam kilka przykładów:
    http://sklep.komputronik.pl/
    http://www.gratka.pl/
    http://allegro.pl/
    Więcej to musiałbym pomyśleć.

    Oczywiście te serwisy łączą różne technologie(np w gratce jest trochę perla,
    ale nie po stronie www, tylko w środku) przygotowania strony do wysłania,
    ale do interakcji z userem wykożystywane jest właśnie php.

    I to według Ciebie powstałoby bez programistów, znającego się na
    programowaniu, bazach danych i projektowaniu?

    Możliwe, że masz małą wiedzę na temat programowania, to by cię nawet
    usprawiedliwiało.

    Pozatym programista php wcale nie jest gorszy niż ten od tego co pisze jsp,
    bo jest dużo tańszy, i to nie ze względu na wartość wynagrodzenia, ale na
    szybkość wykonania.

    Java to kwestia wydajności, ale przy dzisiejszych maszynkach....

    Pozdrawiam, M.Sz.

  • 23. Data: 2006-09-06 21:17:19
    Od: Biod <c...@o...pl>

    On Wed, 06 Sep 2006 16:24:11 +0200, <p...@a...pl> wrote:

    > Comarch, nazywany przez niektorych "informatyczną biedronką".

    To dobre, zgadzam się!