PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dluga delegacja zagraniczna a rozlakowe z rodzina.

  • 1. Data: 2006-08-31 08:50:04
    Temat: Dluga delegacja zagraniczna a rozlakowe z rodzina.
    Od: "Peter" <p...@o...pl>

    Witam.
    Przebywam bardzo dlugo w delegacji zagranicznej w Niemczech.
    Wychodzi srednio 9 - 11 tygodni.

    Jestem zatrudniony w Polsce i przez polska firme wysylany w delegacje
    zagraniczna.

    Prosze mi powiedziec, czy naleza mi sie w takim wypadku dodatkowe
    pieniadze dla mojej zony i dzieci. W jakiej wysokosci i w jaki sposob
    powinny byc rozliczone i wyplacone.

    Z gory dziekuje za rade,
    Pozdrawaim,
    Pietrina.

  • 2. Data: 2006-08-31 10:26:28
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Peter porozsypywal nastepujace haczki:
    > Przebywam bardzo dlugo w delegacji zagranicznej w Niemczech.
    > Wychodzi srednio 9 - 11 tygodni.
    rocznie czy jednorazowo?
> [...]
    > Prosze mi powiedziec, czy naleza mi sie w takim wypadku dodatkowe
    > pieniadze dla mojej zony i dzieci. W jakiej wysokosci i w jaki sposob
    Diety. Ustawowo nic wiecej
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-08-31 12:31:51
    Od: "Peter" <p...@o...pl>

    badzio napisał(a):
    > Patrze, patrze a tu Peter porozsypywal nastepujace haczki:
    > rocznie czy jednorazowo?

    Jednorazowo, bez powrotow.

  • 4. Data: 2006-08-31 13:46:13
    Od: "mr_q" <m...@b...pl>

    współczucia. wiedziałes ze tak bedzie, czy akurat na Ciebie padł?

    chyba tylko negocjacje o podwyzke/premię Ci pozostają.

  • 5. Data: 2006-08-31 15:30:08
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    Peter napaskudził na ekranie:

    > Jednorazowo, bez powrotow.

    hm... wydaje mi się, że jest coś takiego, że jeżeli delegacja trwa dłużej
    niż 3-4 tygodnie, to należy się pracodawca powinien opłacić pracownikowi
    przyjazd do kraju na weekend. Ale sprawdź to w googlach (rozporządzenie
    delegacje) -> mi się nie chce ;)

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 6. Data: 2006-09-17 15:01:35
    Od: tuMEk <t...@k...chip.pl>

    Nikiel ;) napisał(a):

> [...]
    > niż 3-4 tygodnie, to należy się pracodawca powinien opłacić pracownikowi
    > przyjazd do kraju na weekend. Ale sprawdź to w googlach (rozporządzenie

    jest ,chyba raz na dwa tygodnie firma powinna oplacic Tobie przejazd w
    dwie strony bilet , jesli pojedziesz np.: autem to placa tak jak za
    pociag 2 klasy chyba.sam tak pracowalem ale juz pamiec nie ta wiec
    dokladnie nie poradze. poza tym placa "za rozlake" poza wczesniej
    ustalona dietą.
    --
    pozdrawia was
    tuMEk