PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia programista JSP/analityk/projektant/tester/PM ?

  • 1. Data: 2007-12-13 20:54:12
    Temat: Ile zarabia programista JSP/analityk/projektant/tester/PM ?
    Od: ppp <j...@w...pl>

    mam takie pytanie, jest podobny wątek ale chciałem go trochę
    rozszerzyć. Jaka jest średnia stawka godzinowa dla niżej wymienionych
    specjalistów? Miasto Wrocław.

    - programista JSP ze znajomością postgreSQL
    - administrator baz PostrgreSQL
    - analityk
    - projektant
    - tester
    - kierownik projektu (project manager)

    do tego jakiś specjalista od bezpieczeństwa baz danych, ale nie wiem
    jak to się dokładnie nazywa...

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-12-13 22:08:07
    Od: ppp <j...@w...pl>

    ok poszukałem trochę i poprawcie mnie proszę jeżeli się mylę:
    progrmista: 2500
    administrator: 3000
    analityk: 5000
    projektant: 4500
    tester 2000
    PM: 4500

  • 3. Data: 2007-12-14 07:39:31
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "ppp" <j...@w...pl> wrote in message
    f.googlegroups.com...
[...]

    -----------

    Ale to przeciez zalezy czy mowisz o takiej Motoroli czy o "Kazik Softłer
    Hołs"...

    pozdr

  • 4. Data: 2007-12-14 09:17:35
    Od: kooriyoo <k...@g...com>

    On 13 Gru, 22:08, ppp <j...@w...pl> wrote:
> [...]
    > specjalistów? Miasto Wrocław.

    > ok poszukałem trochę i poprawcie mnie proszę jeżeli się mylę:

    na godzine :o
    w jakiej walucie? i w jakim kraju?

  • 5. Data: 2007-12-14 12:59:01
    Od: "Marcin P." <m...@o...pl>

    > na godzine :o
    > w jakiej walucie? i w jakim kraju?

    pewnie: Miasto Wrocław.
    pewnie: waluta polska
    pewnie: jak to w Polsce zwykle, brutto/mc

    Pozdro
    --
    Marcin

  • 6. Data: 2007-12-14 19:26:38
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Thu, 13 Dec 2007 14:08:07 -0800 (PST), ppp napisał(a):

    > ok poszukałem trochę i poprawcie mnie proszę jeżeli się mylę:
    > progrmista: 2500
    > administrator: 3000
    > analityk: 5000
    > projektant: 4500
    > tester 2000
    > PM: 4500

    to zaden z nich nie dostanie nawet kredytu na mieszkanie! No mzoe dostanie,
    na jakas kawalerke na 30 lat splaty. Chyba ze mowimy o jakis swierzakach co
    sie dopiero sami ucza

  • 7. Data: 2007-12-27 12:30:00
    Od: p...@e...info.pl

    Tak naprawdę dużo zależy od tego, jaka firma, jak długo się w niej
    pracuje, jaki się ma wkład i znaczenie dla organizacji. Z tego, co
    wiem (a siedzę w branży już 10 lat), to w rzeczywistości można zarobić
    50% do 100% więcej, niż podano (dobry PM nawet kilkukrotnie więcej).
    Oczywiście raczej nie dotyczy to nowych pracowników.

    Zbyszek
    www.erp.info.pl

  • 8. Data: 2007-12-28 12:07:16
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik the_foe napisał:

    > swierzakach co sie dopiero sami ucza

    I kto tu sie uczy? :)

  • 9. Data: 2008-01-22 16:13:23
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Fri, 14 Dec 2007 13:59:01 +0100, Marcin P. <m...@o...pl>
    w <fjtumb$kb2$1@pippin.nask.net.pl> napisał:

    > pewnie: Miasto Wrocław.
    > pewnie: waluta polska
    > pewnie: jak to w Polsce zwykle, brutto/mc

    Chyba to jakieś cieniasy są.

    > Marcin

    ja czyli jakub
    Revoke.