PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia Administrator Sieci

  • 1. Data: 2007-12-13 19:13:27
    Temat: Ile zarabia Administrator Sieci
    Od: picom <picom@[no_spam]esnet.pl>

    Witam,

    Interesują mnie realne zarobki administratora sieci (około
    900użytkowników, 10routerów i kilkadziesiąt urządzeń zarządzanych).
    Rejon kujawsko-pomorskie.

    Piotr Lewandowski

  • 2. Data: 2007-12-13 19:23:23
    Temat: Re: Ile zarabia Administrator Sieci
    Od: "Artur" <a...@d...pl>

    powinien nie mniej jak 4k na ręke IMHO

  • 3. Data: 2007-12-13 19:55:14
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Interesują mnie realne zarobki administratora sieci (około
    > 900użytkowników, 10routerów i kilkadziesiąt urządzeń zarządzanych).
    > Rejon kujawsko-pomorskie.

    Przy takiej ilosci uzytkownikow i to jeszcze z kujawskiego, to minimum
    4k na reke + 1k na psychologa :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 4. Data: 2007-12-13 20:33:52
    Od: picom <picom@[no_spam]esnet.pl>

    KsZZysiek pisze:

    > Przy takiej ilosci uzytkownikow i to jeszcze z kujawskiego, to minimum
    > 4k na reke + 1k na psychologa :)

    psychologa popieram :) obecnie mam około 40% tej sumy, pod koniec roku
    kończy mi się umowa i chciałbym wiedzieć ile realnie można Sobie zażyczyć.

    Piotr Lewandowski

  • 5. Data: 2007-12-13 20:41:22
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > psychologa popieram :) obecnie mam około 40% tej sumy, pod koniec roku
    > kończy mi się umowa i chciałbym wiedzieć ile realnie można Sobie zażyczyć.

    Zażyczyć to sobie całkiem realnie można tyle, ile tylko się chce.
    Kwestia raczej, ile realnie Twoja praca jest warta.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com

  • 6. Data: 2007-12-13 20:44:30
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pieknego dnia Thu, 13 Dec 2007 20:13:27 +0100, picom
    <picom@[no_spam]esnet.pl> zakodowal:

    >Interesują mnie realne zarobki administratora sieci (około
    >900użytkowników, 10routerów i kilkadziesiąt urządzeń zarządzanych).
    >Rejon kujawsko-pomorskie.

    Jeżeli to bank (albo inna branża, gdzie pewność łączności jest
    krytyczna), to 20K+.

    W mniej wrażliwych branżach - połowę tego.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 7. Data: 2007-12-13 21:19:42
    Od: "Artur" <a...@d...pl>

    > Interesują mnie realne zarobki administratora sieci (około
    > 900użytkowników, 10routerów i kilkadziesiąt urządzeń zarządzanych).

    i sam jestes do tego?

    rozumiem, że nie chorujesz i nie chodzisz na urlopy?

  • 8. Data: 2007-12-13 21:36:08
    Od: picom <picom@[no_spam]esnet.pl>

    Artur pisze:

    > i sam jestes do tego?

    Sam :/ i powoli to zaczynam odczuwać.

    > rozumiem, że nie chorujesz i nie chodzisz na urlopy?

    nie choruje, tydzień urlopu miałem z lipcu i teraz na święta ;) pracy
    mam od zaj**** około 12h na dobę.

    Piotr Lewandowski

  • 9. Data: 2007-12-13 21:37:17
    Od: picom <picom@[no_spam]esnet.pl>

    Kaizen pisze:

    > Jeżeli to bank (albo inna branża, gdzie pewność łączności jest
    > krytyczna), to 20K+.
    >
    > W mniej wrażliwych branżach - połowę tego.

    Firma świadczy usługę dostępu do Internetu.

    Piotr Lewandowski

  • 10. Data: 2007-12-13 23:23:28
    Od: "S.Banach" <S...@g...pl>

    Any User napisał(a):

    > Zażyczyć to sobie całkiem realnie można tyle, ile tylko się chce.
    > Kwestia raczej, ile realnie Twoja praca jest warta.

    ludzie konkret, bez gadek o wycinaniach i pół samochodach.