PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy należy zabierać ze sobą dokumenty aplikacyjne?

  • 1. Data: 2007-12-12 19:12:45
    Temat: Czy należy zabierać ze sobą dokumenty aplikacyjne?
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    W wielu serwisach poświęconych doradztwu personalnemu można znaleźć tzw.
    dobre rady odnośnie zachowania podczas rozmów kwalifikacyjnych, itp.
    Często przypomina się aby na rozmowę kwalifikacyjną przynieść dokumenty
    aplikacyjne. No i tutaj mam pewne wątpliwości, bo czy jest sens zabieranie
    tych dokumentów jeśli wcześniej aplikowało się na dane stanowisko
    wysyłając je mailem? Otóż byłem na kilku takich rozmowach i zawsze
    rozmówca miał je przed sobą, więc zaczynam się zastanawiać czy w w/w
    przypadku należy bezwzględnie przywozić je ze sobą.

    chairon

  • 2. Data: 2007-12-12 21:03:50
    Od: kauzyperda <l...@n...pl>

    chairon pisze:
> [...]
    > rozmówca miał je przed sobą, więc zaczynam się zastanawiać czy w w/w
    > przypadku należy bezwzględnie przywozić je ze sobą.

    Pomysl wydaje sie sensowny u pracodawcow, ktorzy maja taki burdel, ze
    tuz przed rozmowa nie moga znalezc papierow kandydata - z pewnoscia
    wybawiloby ich to z klopotu ;-)

    --
    pozdr
    luck

  • 3. Data: 2007-12-13 08:46:51
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> [...]
    > rozmówca miał je przed sobą, więc zaczynam się zastanawiać czy w w/w
    > przypadku należy bezwzględnie przywozić je ze sobą.

    Odpowiedz jest prosta. Chcesz uchodzic za osobe przygotowana i
    uporzadkowana - wez papiery. Chcesz uchodzic za luzaka - nie bierz.

    pozdr i MSPANC :)

  • 4. Data: 2007-12-13 09:03:18
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 12 Gru, 22:03, kauzyperda <l...@n...pl> wrote:

    > Pomysl wydaje sie sensowny u pracodawcow, ktorzy maja taki burdel, ze
    > tuz przed rozmowa nie moga znalezc papierow kandydata - z pewnoscia
    > wybawiloby ich to z klopotu ;-)

    osobiscie bardzo powaznie zastanowilbym sie nad sensem dalszego
    udzialu w rekrutacji w takiej firmie. Skoro juz na etapie wstepnym
    okazuja lekcewazenie, to co bedzie pozniej? "Zapomna" o przelewie
    wynagrodzenia?

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 5. Data: 2007-12-14 12:13:08
    Od: "andrzej" <u...@o...eu>

    Użytkownik "Z" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Odpowiedz jest prosta. Chcesz uchodzic za osobe przygotowana i
    > uporzadkowana - wez papiery. Chcesz uchodzic za luzaka - nie bierz.

    Odpowiedź jest prosta. Jest dokładnie odwrotnie.
    Papiery są potrzebne przyszłemu pracodawcy a nie przyszłemu pracownikowi,
    który swój życiorys zawodowy powinien przecież znać "na wyrywki".
    Jak w papierach sporo nacyganił to wtedy oczywiście musi mieć ściągę na
    rozmowie.

    --
    andrzej

  • 6. Data: 2007-12-15 17:45:24
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    chairon napisał(a):
> [...]
    > rozmówca miał je przed sobą, więc zaczynam się zastanawiać czy w w/w
    > przypadku należy bezwzględnie przywozić je ze sobą.

    Ja zawsze zabierałem i z X spotkań tylko dwa razy się przydały. Raz bo
    prowadzący ewidentnie był nie przygotowany na to spotkanie i poratowałem
    go moim cv a drugi raz wystąpiła osoba w zastępstwie i już ta osoba
    miała ściągnąć od asystentki moje cv a ja baaach cv na stół :).
    I tak jak pisali to wcześniej jak masz cv możesz być postrzegany jako
    osoba przygotowane i uporządkowana etc.

    --
    Z pozdrowieniem
    marcin jan

    "Nienawidzę Twoich poglądów, ale dam się zabić abyś mógł je głosić"

  • 7. Data: 2007-12-18 11:24:40
    Od: "rheed" <n...@n...com>

> [...]
    > ściągnąć od asystentki moje cv a ja baaach cv na stół :).
    > I tak jak pisali to wcześniej jak masz cv możesz być postrzegany jako

    Dokumenty aplikacyjne to takze referencje od wczesniejszych pracodawcow i
    roznego rodzaju zaswiadczenia, certyfikaty (w mojej branzy to wymagane
    swiadectwa kwalifikacji), ktorych emailem sie nie wyslyla a warto/trzeba
    miec przy sobie.
    pozdr
    rheed