PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile wynosi ryczalt za hotel w delegacji zagranicznej

  • 1. Data: 2006-03-02 13:05:08
    Temat: Ile wynosi ryczalt za hotel w delegacji zagranicznej
    Od: p...@c...com

    Witam,
    bedac w delegacji zrezygnowalem z hotelu na kilka dni.
    Jaka kwota mi przysluguje za jeden dzien??

    Jesli to mozliwe prosze namiary na wiarodajna strone.

  • 2. Data: 2006-03-02 13:14:24
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    > bedac w delegacji zrezygnowalem z hotelu na kilka dni.
    > Jaka kwota mi przysluguje za jeden dzien??

    Zalezy jaki to kraj.

    > Jesli to mozliwe prosze namiary na wiarodajna strone.

    http://www.wskazniki.pl/wsk-del-002.html

    PozdrawiaM

  • 3. Data: 2006-03-02 13:15:07
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu p...@c...com porozsypywal
    nastepujace haczki:
    > bedac w delegacji zrezygnowalem z hotelu na kilka dni.
    > Jaka kwota mi przysluguje za jeden dzien??
    > Jesli to mozliwe prosze namiary na wiarodajna strone.
    www.google.pl
    ew podaj w jakim kraju byles na tej delegacji to Ci ktos moze na grupie
    odpowie
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2006-03-02 13:42:17
    Od: p...@c...com

    kraj delegacji: NIEMCY

    Dieta wynosi 42 Euro.

    Wydaje mi sie ze to jakos procentowo jest pewnie.

  • 5. Data: 2006-03-02 13:44:36
    Od: p...@c...com

    Kraj delegacji: Niemcy

    Dieta dzienna: 42 Euro

    Ryczalt za nocleg: ...... (prosze o podanie)

  • 6. Data: 2006-03-02 18:06:55
    Od: u...@g...pl

    p...@c...com napisał(a):
    > Kraj delegacji: Niemcy
    >
    > Dieta dzienna: 42 Euro
    >
    > Ryczalt za nocleg: ...... (prosze o podanie)

    Ryczałt wynosi 25% kwoty limitu za noclegi (patrz
    http://www.wskazniki.pl/wsk-del-002.html)
    Za Niemcy jest to 25% z 103EUR = 25.75EUR

  • 7. Data: 2006-03-02 21:44:54
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 02 mar 2006 w liście [news:du7oe9$2bh$1@achot.icm.edu.pl] Broody
    [a...@w...pl] napisał(a):

    > To ja chce do Japonii. Choc na kilka nocy.
    > A jaka dieta!? Wezme konserwe w neseser, albo nic nie bede jesc.
    > Za taka kase?

    A japońskie faktury i rachunki to sobie dodrukujesz? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

  • 8. Data: 2006-03-02 22:12:39
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:Xns977AE7689C2rwawrzyckiwppl@127.0.0.1>
    Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> pisze:

    > A japońskie faktury i rachunki to sobie dodrukujesz? ;)

    A po co komu faktury i rachunki z delegacji?
    Dieta i ryczałt należą się za sam wyjazd/pobyt.

    --
    PozdrawiaM

  • 9. Data: 2006-03-02 22:35:07
    Od: "Broody" <a...@w...pl>

  • 10. Data: 2006-03-02 22:46:23
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu>

    Broody napisal:

    >A nawet jeśli tak?
    >Kto to sprawdzi?
    >Nawet jeśli ktoś zada sobie trud, to otrzyma dokumenty w formacie
    >".jpsmsdsdas" :)
    >
    >A jeśli nie wydrukuje , to i tak dieta sie należy.

    Tak, za jedzenie i inne wydatki typu chusteczki higieniczne nie przedstawia
    sie rachunkow - dieta (nie ryczalt/zwrot za noclegi) nalezy sie w danej
    wysokosci po prostu i Twoja sprawa, czy to wydasz i na co, czy nie wydasz.
    Wyjatkiem sa sytuacje, gdy zakwaterowanie jest z wyzywieniem lub z czescia
    wyzywienia i wtedy sie odlicza odpowiedni procent z diety.

    Nieco zawyzona wysokosc diety zagranicznej (w porownaniu do mizernej polskiej,
    ktora nie wystarcza na wyzywienie sie w normalnych knajpach np. w Wawie) to
    relikt z czasow, kiedy za granice jezdzili sluzbowo niemal wylacznie dyplomaci
    i urzednicy, ktorzy musieli godnie reprezentowac kraj i ktorym musialo byc
    dobrze :)

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl