PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile wynosi ryczalt za hotel w delegacji zagranicznej

  • 11. Data: 2006-03-02 22:54:09
    Temat: Re: Ile wynosi ryczalt za hotel w delegacji zagranicznej
    Od: "Broody" <a...@w...pl>

    > A japońskie faktury i rachunki to sobie dodrukujesz? ;)

    A nawet jeśli tak?
    Kto to sprawdzi?
    Nawet jeśli ktoś zada sobie trud, to otrzyma dokumenty w formacie
    ".jpsmsdsdas" :)

    A jeśli nie wydrukuje , to i tak dieta sie należy.

    pozdrawiam
    GW

  • 12. Data: 2006-03-02 22:55:08
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > nie wydasz. Wyjatkiem sa sytuacje, gdy zakwaterowanie jest z wyzywieniem
    > lub z czescia wyzywienia i wtedy sie odlicza odpowiedni procent z diety.
    i dodatkowo - na fakturze istnieje pozycja " pokój z wyżywieniem". jak nie
    ma, to nie ma podstawy do odliczenia procentu za jedzenie.
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 13. Data: 2006-03-03 08:14:07
    Od: p...@c...com

    Broody napisał(a):

    > To ja chce do Japonii. Choc na kilka nocy.
    > A jaka dieta!? Wezme konserwe w neseser, albo nic nie bede jesc.
    > Za taka kase?

    A za jaka kase, przepraszam?? Policz sobie, ja policzylem i ...

    Euro 1 Euro 4,1208
    Japonia 100 YPY 3,2544

    Japonia YPY 6 900 22 000
    PLN 224 716

    Hiszpania EUR 48 120
    PLN 198 495

    Z czego kasa za hotel to tylko 25%, duzej roznicy nie ma, tak wiec ci
    sie chyba cyferki tylko spodobaly. Ilosc nie znaczy jakosc :)

    A hiszpania chyba bedzie przyjemniejsza i latwiejsza zeby przezyc np na
    plazy :)

  • 14. Data: 2006-03-03 08:16:00
    Od: p...@c...com

    u...@g...pl napisał(a):

    > Ryczałt wynosi 25% kwoty limitu za noclegi (patrz
    > http://www.wskazniki.pl/wsk-del-002.html)
    > Za Niemcy jest to 25% z 103EUR = 25.75EUR

    Wielkie dzieki za pewna i wyczerpujaca informacje.