PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile wynosi minimalna krajowa?

  • 1. Data: 2004-09-08 12:07:44
    Temat: Ile wynosi minimalna krajowa?
    Od: Corso <z...@o...WYRZUC.pl>

    Witam!
    Mam pytanko - ile wynosi minimalna placa krajowa? Wiem , ze ok 800 PLN
    brutto, ale moze cos dokladniej? Z gory dzieki!

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2004-09-08 12:32:34
    Temat: Re: Ile wynosi minimalna krajowa?
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl>

    Corso <z...@o...WYRZUC.pl> wrote:

    > Mam pytanko - ile wynosi minimalna placa krajowa? Wiem , ze ok 800 PLN
    > brutto, ale moze cos dokladniej? Z gory dzieki!

    824 zł, i nie uzywa sie chyba juz zwtotu PLN

    --
    Pozdr...Drag
    "- You are number six.

  • 3. Data: 2004-09-08 12:36:58
    Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Drag" <d...@n...com.pl> napisał w wiadomości
    > 824 zł, i nie uzywa sie chyba juz zwtotu PLN

    Gdzie jest napisane, ze sie nie uzywa i dlaczego?
    Zawsze mi sie wydawalo ze PLN to miedzynarodowy skrot zlotego tak jak EUR
    czy USD.

    m.

  • 4. Data: 2004-09-08 13:16:55
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl>

    magia <m...@w...gazeta.pl> wrote:

    > Gdzie jest napisane, ze sie nie uzywa i dlaczego?
    > Zawsze mi sie wydawalo ze PLN to miedzynarodowy skrot zlotego tak jak EUR
    > czy USD.

    Sory, pomyliło mi sie z PNZ

  • 5. Data: 2004-09-08 14:50:14
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-09-08, Drag <d...@n...com.pl> wrote:
    > Sory, pomyliło mi sie z PNZ
    PNZ się nigdy nie używało. Stare złotówki to PLZ.

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. FUT warning.
    --