PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle trzeba zarabiać aby rzezyć w Wawie? › Re: Ile trzeba zarabiać aby rzezyć w Wawie?
  • Data: 2005-05-17 10:37:54
    Temat: Re: Ile trzeba zarabiać aby rzezyć w Wawie?
    Od: "klikawa" <[usun_xx]klikawaxx@vpxx.xxpl> szukaj wiadomości tego autora

    "Mir" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:5f1f.00000319.428980a7@newsgate.onet.pl...

    > A ja powiem inaczej niz inni. Po co masz jechac do Warszawy? Z czystej
    > kalkulacji to się nie opłaca. Z tego co tu się mówi, to więcej niż 1000 -
    > 1500
    > zł na rękę nie dostaniesz, z czego w najlepszym razie 1000 zł pochłoną Ci
    > wydatki. Wszyscy mówią, to na początek, póki nie znajdzie się lepsza
    > praca. Oby
    > się znalazła, a jak się nie znajdzie? Czy Warszawa daje gwarancje, że
    > wszyscy
    > mają po jakimś czasie lepszą pracę? Możesz przeżyć 10 lat i po tym okresie
    > mieć
> [...]

    jeszcze inna opcja to praca w Warszawie i mieszkanie pod Warszawą. Wiem, bo
    znam te rejony akurat, ze masa ludzi dojezdza do pracy do Warszawy z
    Żyrardowa, Skierniewic a nawet z Łodzi (to juz desperaci ;)). Pociag
    pospieszny na dworzec centralny z Żyrardowa jedzie ok. 30 minut, ze
    Skierniewic ok. 45 minut a mieszkanie w takich miasteczkach bedzie 4 razy
    tańsze.