PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle trzeba zarabiać aby rzezyć w Wawie? › Re: Ile trzeba zarabiać aby rzezyć w Wawie?
  • Data: 2005-05-19 15:07:29
    Temat: Re: Ile trzeba zarabiać aby rzezyć w Wawie?
    Od: Squee <s...@m...gotdns.WYTNIJ.org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17.05.2005 klikawa <> napisał/a:

    > "Mir" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    <ciach>

    > jeszcze inna opcja to praca w Warszawie i mieszkanie pod Warszawą. Wiem, bo
    > znam te rejony akurat, ze masa ludzi dojezdza do pracy do Warszawy z
    > Żyrardowa, Skierniewic a nawet z Łodzi (to juz desperaci ;)). Pociag
    > pospieszny na dworzec centralny z Żyrardowa jedzie ok. 30 minut, ze
    > Skierniewic ok. 45 minut a mieszkanie w takich miasteczkach bedzie 4 razy
    > tańsze.

    Ale trzeba wtedy poświęcić minimum 2 godziny dziennie na dojazdy.
    A mieszkania w przy dworcu w Żyrardowie wcale nie są takie tanie.
    Oczywiście można dalej. Ale wtedy tracimy coraz więcej czasu i pieniędzy
    na dojazdy.

    ***Piotr Książek*** # s...@c...pl
    E-mail: s...@m...gotdns.WYTNIJ.org
    Why use Windows, since there is a door?