PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle trzeba zarabiać aby rzezyć w Wawie? › Re: Ile trzeba zarabiać aby rzezyć w Wawie?
  • Data: 2005-05-16 10:22:52
    Temat: Re: Ile trzeba zarabiać aby rzezyć w Wawie?
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 16 May 2005 12:05:05 +0200, Piotr Przewłocki wrote:

    > Napisałem "około".

    No ale grosik do grosika i uzbiera się już bardziej znacząca suma.

    > Wiesz... w Leader Price można kupić za 2 zł piwo w 1,5l butelce, ale
    > chciałbyś to pić?

    Znaczy w zasadzie ja się odnosiłem do kina, a piwa nie wyciąłem przez
    roztargnienie.

    > Do kina też można nie chodzić, lub tylko chodzić na jakieś super hiper
    > mega promocyjne seanse.

    Tam od razu superhipermega promocyjne. Pierwsze kino, które mi wpadło do
    głowy -- CC w Arkadii -- ma część biletów taniej, tak regulaminowo (17,-).
    W Kinotece są nawet po 13,-...

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/

    earrent - The damage or removal of an ear in lieu of payment on a debt or
    rent