PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle skasować ? › Re: Ile skasować ?
  • Data: 2003-11-11 11:38:47
    Temat: Re: Ile skasować ?
    Od: "Andrzej Woźniak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Klient jednak wyraźnie pytał o cenę instalki 98, a za 45-60 min. pracy nie
    > potrafię "zedrzeć"
    > więcej niż 50 zł nawet w serwisie.
    > WOJO

    Kolega pytał o instalkę Win 98 po uprzednim zarchiwizowaniu danych. Nie
    wiadomo, ile tych danych jest (czas archiwizacji) i jakie (może trzeba
    będzie rozgryzać co i jak archiwizować). Nie wiadomo, czy klient ma
    sterowniki do wszystkich podzespołów. Jeśli nie - jakie ma łącze do netu, i
    czy wogóle je ma. Ściąganie sterowników przez modem, może potrwać. W efekcie
    reinstalacja Windy może potrwać 1 h, a może również ładnych kilka godzin.

    Zatem myślę, że podanie stawki 40-50 zł/h będzie optymalne. Zabezpieczamy
    się również w ten sposób przed marudnymi klientami, którzy każą sobie
    tłumaczyć np powody i sposób wykonywania kolejnych operacji (mimo iż i tak
    nic z tego nie rozumieją :-) ). Klient zawraca głowę, czas pracy się
    wydłuża, klient za to płaci.

    pozdr
    AW