PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile powinien trwać staż ?

  • 1. Data: 2003-07-23 09:56:32
    Temat: Ile powinien trwać staż ?
    Od: "Wojtek R." <l...@w...pl>

    Mam małe pytanko. Zostałem właśnie przyjęty na staż ale zastanawiam się ile
    powinien trwać( 3, 6 miesięcy a może 12). Czy jest to ustalone z góry ?

  • 2. Data: 2003-07-23 10:38:49
    Temat: Odp: Ile powinien trwać staż ?
    Od: "Marcin Dressler" <p...@t...pl>

    Użytkownik Wojtek R. <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bflm4e$jgc$...@p...wcss.wroc.pl...
    > Mam małe pytanko. Zostałem właśnie przyjęty na staż ale zastanawiam się
    ile
    > powinien trwać( 3, 6 miesięcy a może 12). Czy jest to ustalone z góry ?

    staż trwa tyle na ile urzędowi wystarczy pieniędzy, może to być 6 lub 12
    miesięcy, a równie dobrze mogą to być 4 lub 3 miesiące
    --
    Marcin Dressler

  • 3. Data: 2003-07-23 11:02:05
    Temat: Re: Ile powinien trwać staż ?
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > staż trwa tyle na ile urzędowi wystarczy pieniędzy, może to być 6 lub 12
    > miesięcy, a równie dobrze mogą to być 4 lub 3 miesiące

    moze trwac nawet 23,5 miesiaca ;)

    Jean

  • 4. Data: 2003-07-23 13:53:38
    Od: d...@p...onet.pl

    > moze trwac nawet 23,5  miesiaca ;)
    >
    > Jean

    Ha, ha, ha - tyle to napewno nie moze trwać :)
    W KP powiedziane jest o stażu max 12 miesięcznym - a to czy będzie on trwał
    kilka miesięcy czy pełen rok zależy od UP (przede wszystkim) i pracodawcy (w
    mniejszym stopniu)(zależy kto jakie ma plecy).
    Ja akurat jestem na stażu rocznym - a co :) - bo mój pracodawca żyje w
    komitymie z UP (dla w tajemniczonych to Urząd Miejski - wiec nie ma się co
    dziwić). Ale znajomi maja staze 3 i 6 miesięczne.

    Pozdr
    Dora

  • 5. Data: 2003-07-23 19:31:25
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    (w
    > mniejszym stopniu)(zależy kto jakie ma plecy).

    moze, moze ;)

    abs. z 12.VI.2003 rej. sie w UP 13.VI.2003, od 15.VI.2003 idzie na staz 11,5
    mies (czyli do 31.V.2004)
    nast od 1.VI.2004 idzie na staz 12 mies ( gdyz ma status abs.) wiec jest na
    nim do 31.V.2005
    jesli jest to ten sam zaklad pracy, to staz trwa nieprzerwanie 23,5 miesiaca
    ;)

    Jean

  • 6. Data: 2003-07-24 12:41:38
    Od: d...@p...onet.pl

> [...]
    > nim do 31.V.2005
    > jesli jest to ten sam zaklad pracy, to staz trwa nieprzerwanie 23,5 miesiaca

    Wiesz co? To tak nie realne jak to że ja zostanę po swoim stażu w Urzedzie na
    stałe :) Przecież UP od razu wpada na pomysł żeby stwierdzić ze jest tyle
    innych chętnych osób czekających na staż (a tu pula kaski maleje) że absolwent
    nich nie przesadza chcąc tak naciągać państwo :))))
    Nie ma tak dobrze. Ja po umowie pół rocznej - po porwocie do UP musiałam
    nawalczyć sie z paniami (słynnymi na cały kraj) - z ich niewiedzą i ogólnie
    wredną postawą o staż absolwencki. Teraz jestem na 12 miesięcy-nażekam na
    wszystko - no może nie na to że mam net 8h/dobe i jest nieciekawie.

    Pozdrawiam wszystkich absolwentów - już teraz wiecie po co tyle czasu
    ślęczeliście na wykładach? No własnie po to!

    Dora

  • 7. Data: 2003-07-24 13:27:55
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    > wredną postawą o staż absolwencki. Teraz jestem na 12 miesięcy-nażekam na
    > wszystko - no może nie na to że mam net 8h/dobe i jest nieciekawie.

    dlugosc stazu zalezu od "umowy" miedzy pup a zakladem pracy
    co do kasy, w tym roku jest jej naprawde duzo i bedzie ciezko ja wydac

    ps. z ktorym pupem uzeralas sie? Olawa? mozesz pisac na prv ;)

    Jean