PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile potraca sie z premi?

  • 1. Data: 2003-07-10 10:13:18
    Temat: Ile potraca sie z premi?
    Od: "Tomek Kacperak" <k...@p...onet.pl>

    Witam,
    szybkie pytanko: jaka kwote potraca sie z premi uznaniowej? podatek? cos
    jeszcze?

    --
    pozdr
    tomciu

  • 2. Data: 2003-07-10 13:29:57
    Temat: Re: Ile potraca sie z premi?
    Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>

    Tomek Kacperak wrote:
    > Witam,
    > szybkie pytanko: jaka kwote potraca sie z premi uznaniowej? podatek?
    > cos jeszcze?
    Noo mozna potracic cala premie ;)

    Maniek Camry
    GG: 2220373

  • 3. Data: 2003-07-10 15:29:48
    Od: "Adam Horak" <y...@w...to.malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>

    Użytkownik "Tomek Kacperak" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > szybkie pytanko: jaka kwote potraca sie z premi uznaniowej? podatek? cos
    > jeszcze?
    Wszystko co potracasz z wypłaty.

    Adam

  • 4. Data: 2003-07-10 18:41:01
    Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl>

    "Adam Horak" <y...@w...to.malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> napisał(a)
    tak:

    > Użytkownik "Tomek Kacperak" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości
    cos
    > Wszystko co potracasz z wypłaty.
    >
    > Adam

    Nie inaczej?

    Jerzy

  • 5. Data: 2003-07-10 19:23:08
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jerzy (Dusk)" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie inaczej?

    Zadaj sobie pytanie dlaczego miałoby być inaczej?

    Jest tak: 2000 plus 300 premii brutto i od 2300 brutto
    potrącasz dla złodziei wszytkie składki.

    Gyby było inaczej to miałbyś 1 plus 2229 premii
    zakładając, że od premii liczyłoby się korzystniej.

    pzdr
    Art

  • 6. Data: 2003-07-11 18:22:09
    Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl>

    "Artur Żmudzki" <a...@p...onet.pl> napisał(a) tak:

> [...]
    > potrącasz dla złodziei wszytkie składki.
    >
    > Gyby było inaczej to miałbyś 1 plus 2229 premii
    > zakładając, że od premii liczyłoby się korzystniej.

    O ile pamiętam przy dostawaniu premii uznaniowej - w kopercie - jakiegoś
    składnika mi nie potrącili, bo z wyliczeń mi wyszło, że miałem dostać
    mniej.

    Jerzy

  • 7. Data: 2003-07-12 18:26:46
    Temat: Odp: Ile potraca sie z premi?
    Od: "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl>

    Użytkownik Jerzy (Dusk) <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bemv43$5m1$...@n...onet.pl...

    > O ile pamiętam przy dostawaniu premii uznaniowej - w kopercie - jakiegoś
    > składnika mi nie potrącili, bo z wyliczeń mi wyszło, że miałem dostać
    > mniej.
    >

    > Jerzy

    to idz im powiedz ze sie pomylili i im oddaj :)