PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile placa absolwentom AE na starcie???

  • 1. Data: 2003-07-12 15:44:33
    Temat: Ile placa absolwentom AE na starcie???
    Od: i...@p...onet.pl

    bez doswiadczenia chodzi o Krakow dziewczyna, po finansach i bankowosci

  • 2. Data: 2003-07-12 16:17:51
    Temat: Re: Ile placa absolwentom AE na starcie???
    Od: "madzia" <m...@p...fmno.spam>

    mam znajomych , którzy po tym kierunku 3 lata po studiach dalej szukają
    pracy...
    chyba jednak doświadczenie się liczy bardziej
    m.

  • 3. Data: 2003-07-12 16:58:05
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    i...@p...onet.pl wrote in news:432d.0000052e.3f102ce0
    @newsgate.onet.pl:

    > bez doswiadczenia chodzi o Krakow dziewczyna, po finansach i bankowosci

    A czy to jakas specjalna kategoria poszukujacych pracy ?
    Czy odrozniaja sie czyms od absolwentow innych uczelni ?
    Czy sa to specjalisci w jakiejs konkretnej dziedzinie ?
    (pytania retoryczne)

    Niestety na Twoje pytanie chyba nikt nie udzieli Ci precyzyjnej odpowiedzi (chyba, ze
    sama
    uczelnia prowadzi statystyke). Chyba, ze powiesz w jakich branzach i na jakich
    stanowiskach
    ow absolwent bedzie szukal pracy.

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 4. Data: 2003-07-12 22:54:13
    Od: martin <m...@d...pg.gda.pl>

    Użytkownik i...@p...onet.pl napisał:
    > bez doswiadczenia chodzi o Krakow dziewczyna, po finansach i bankowosci

    Jeśli potrafi dobrze sprzątać, to płacę 3 zł/h. Jesli będzie to robiła
    nago to 5 zł/h. Ale doświadczenie by się jednak przydało...

    --
    martin____________________________Marcin_Ciunelis
    o Pilsner Urquell Drinker o GT Arrowhead Rider